Gå til innhold

Er så sliten. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste månedene vært så sliten og føler jeg ikke får nok søvn. Har full jobb, mann og to barn i småskolen. Har et fint liv og tror jeg er frisk, men får ikke samlet energi. Alt jeg ønsker er å sove.

Kommer hjem fra jobb kl 17. Legger meg en 20 min på sofaen i ca 1830 tiden. Legger meg for natten mellom kl 21-2130 og står opp kl 0630. Hele (kroppen skriker konstant etter søvn og jeg blir ikke uthvilt av å sove( akkurat nå er jeg våken grunnet sykt barn ).

Jeg tar omega3, B-vit og multi-vit

Anonym poster: 0b90b9dcb33ba4377da94ed77b6ff4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket om du har allergi?

Anonym poster: 09675276344052fc675fac369febd82c

Skrevet

Søvnapné?

Anonym poster: ad9cb1f8a8adb0b94f10d6b47182cab9

Skrevet

Kanskje du har for lite (eller for mye) jern. Ta en blodprøve, for det er farlig å ta jerntilskudd dersom du ikke trenger det.

Skrevet

Jeg ville tatt en tur til lege for å sjekke om du mangler noe, om du har lite D-vitaminer (noe mange nordmenn har) kan du også få slike symptomer.

Det er ikke bra å ta tilskudd uten å vite hva du faktisk trenger..

Anonym poster: a55ad8b1c94f5c2e9f19b8ca9099c14f

Skrevet

Du får iallefall nok søvn. Ville droppet power-napen og heller tatt en tur å trene 2 ganger i uken?

Ellers bør du dra til legen. Kan være du mangler jern forks?

Anonym poster: c4579f32acb77352f029bbedeb3fccd8

Skrevet

Dra på husmorferie uten mann og barn?

Skrevet

Føler du deg deprimert? Hvordan trives du i jobben? Føler du deg utbrent eller lei av arbeidet? Føler du at du aldri får alenetid? Sett av tid til bare DEG- minst et par timer i uken. Gå tur alene, dra i svømmehallen og ta lang badstu alene, ta en massasje alene. Dufordtår poenget mitt;) det er viktig at du tar vare på deg selv, oppi en travel hverdag:) legen kan også sjekke vitaminmanel, jernmangel? Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...