Miss Impatient Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Urolige bein holder meg våken natt etter natt, og jeg har fremdeles over 3 mnd igjen! Nå er klokken snart halv fem, og jeg ligger her og griner og river meg selv i håret.... Har prøve alt av råd jeg har funnet på nettet, men ingenting hjelper... Det går ikke an å leve sånn! Noen flere som har det sånn?
tante grusom master of law Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde det slik. Helt utrolig grusomt. Føler med deg! Jeg hadde en viss effekt av magnesiumtilskudd. Det tok ikke helt knekken på det, men jeg synes det ble litt bedre. Under første svangerskapet hjalp det å trøtte ut beina før sengetid. Massa knebøy etc. Under mitt andre svangerskap var jeg ikke i form til slike aktiviteter... Håper det blir bedre hos deg!!
Miss Impatient Skrevet 3. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2013 Takk! Har fremdeles ikke fått sove.... Måtte bare sende mld til sjefen og si at jeg er sjuk... Men det er seriøst like før jeg bikker over! Hver gang jeg holder på å sovne, så setter kriblingen i gang igjen.... Vet at jeg skal prise meg lykkelig over å i det hele tatt kunne bære frem barn, men akkurat nå driter jeg i alt det, og sier bare.. Skyt meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå