Gå til innhold

Noen som har hatt lette celleforandringer i livmoren her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fikk jeg brev om for ca 6 mnd siden. Skal inn i morgen å ta ny prøve. Gruer meg litt. Pessimist som jeg er er jeg ganske redd..håper at det ikke er noen forandringer nå.

Anonym poster: 662d7cb187fedaf3f12cd59e71fd3165

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har hatt det flere ganger.. Sist tok det 1 1/2 år før jeg var kvitt det og ble friskemeldt. Det var ikke ondartet.

Men ventetiden er forferdelig uansett. Som regel så går det helt fint ;)

Anonym poster: fd6c3cba6a6f2ed3c7c5b608c1aa3b89

Skrevet

Det er vanlig med små forandringer, og de går stort sett tilbake(forsvinner) av seg selv.

Det er langt fra små celleforandringer til kreft, så du er nok ganske så trygg :) Ikke bekymre deg :) Det er nok borte når du blir testet i morgen. Og dersom der er noe, så tar de seg av det før det ligner kreft :)

Hilsen helsesekretær, med halve sykepleien i "lomma" :) Vært med på en del GU i praksis, og hørt meg for om dette, siden jeg er kvinne selv :)

Anonym poster: e0a4c27d824ed744cd8a1cd10999bc5f

Skrevet

Ja, men det har ikke blitt noe mer. Har HPVvirus.

Anonym poster: 30ad39d16848f960ae841d27125d6bdf

Skrevet

Jepp... Ble fulgt opp med celleprøver hver 6. mnd i halvannet år. Så ble jeg gravid, og etter dette forsvant de. Skjønner bekymringen din, jeg var pissredd etter hver prøve... Men som flere sier, de fleste går tilbake av seg selv, og gjør de ikke det, så er du fanget opp og vil få behandling leeenge før noe utvikler seg mer :)

Anonym poster: fb2f9aa6bbe6d440348b15e26057d82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...