Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Når man er passert 40 og starter å date en mann, er det normalt at alt går veldig seint? Vi har begge vært singel i mange år (vi har felles venner, så det er derfor jeg vet litt om han ) ikke kysset, vi har ikke hatt sex, vi har truffet hverandrenoen få ganger, men for det meste så har vi kontakt på nett ca 3 ganger i uken. Jeg har flere ganger foreslått at vi kan treffes,at han gjerne kan besøke meg, da jeg har vært hos han, men da har han alltid andre planer. Har en stygg mistanke om at jeg blir holdt på gress, selv om jeg håper at det ikke er tilfelle, men hvilke andre grunner kan det være som gjør at mannen er så tilbakeholden? Anonym poster: f156d4abf0fdaec5c3df6bcf00f35c75
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Kan jo ikke si noe om andre, for alle er jo forskjellige... Men min erfaring er at hvis mannen ikke oppgir en spesiell grunn til at det er såpass lite kontakt så er han ikke nok interessert nok... :/ Jeg har begynt å bli ganske direkte, orker ikke lenger slikt "tull" etter å ha brent meg ganske mange ganger. Hvis de er interessert så tåler de at man er litt rett frem. Min erfaring er at det er veldig mange menn som har 40-årskrisa i en eller annen form. Eller at de har oppdaget nettdate-bobla - og der er det jo så mange å velge mellom at det eeeer jo mulig at de kan møte noen som er eeenda bedre... Det finnes jo noen menn som er veldig forsiktig av seg, som kanskje er veldig skremt fra før osv. Siden dere har møtt hverandre og også har felles venner mener jeg det er naturlig at dere kutter kontakten på nettet og fortsetter kontakt i virkeligheten - så sant dere bor noenlunde nær hveradre. Det var vel ikke det du ville høre, men det er altså det jeg har erfart de siste par-tre årene... MEN - nå har jeg møtt Mannen med stor M for meg! Det er veldig gjensidig og det fineste jeg har opplevd noen gang Og her er det ikke noe å holde tilbake, ikke noe spill, ikke noe holde på gress. Vi er veldig direkte, og vi kommuniserer utrolig bra. Det er uendelig godt å være nær hverandre! Så det er mulig! Håper du finner ut av denne mannen! Mitt tips er å ikke gå rundt grøten for lenge etter at dere har møtt hverandre. Finn ut hvor dere står. Lykke til ps... jeg har også passert 40 Anonym poster: 91b74bc20e775bff3edeb34fbb01591a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Takk for svar ;-) Hadde håpet at dette var mannen med sto M ;-) Men det ser nok dessverre ikke slik ut.. Det holder jo ikke at jeg er opp etter ørene forelsket når det virker som om det ikke er gjensidig:( Han gir veldig tvetydige signaler, så jeg aner virkelig ikke hvor jeg har han.. Han er veldig ivrig når vi skriver på nett, men idet jeg innviterer han til noe, så er det plutselig så vanskelig å få det til å klaffe for begge.. Tenker at jeg bare får ta meg sammen å spørre han rett ut, er jo bedre det enn at jeg går å venter på noe som tydeligvis aldri kommer til å skje. Anonym poster: f156d4abf0fdaec5c3df6bcf00f35c75
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Uff, det er virkelig ikke kjekt å gå slik du gjør nå. Men tross alt er det bedre å vite enn å gå rundt og kaste bort tid på en som ikke vil noe mer... La ham vite at du vil bli bedre kjent med ham, men at du ikke vil vente hvis han ikke vil det samme. Vil han heller møte andre så får han heller gjøre det. Det er lov å si at han virker ivrig når han skriver, men at hvis det skal bli noe mer så må dere begynne å møtes også. Og så kan du jo spørre når det evt passer for han neste gang. Hvis han ikke greier å finne et tidspunkt det passer for ham så sier det egentlig alt.... Hopp i det og få ham i tale. Ikke kast bort tiden hvis det er slik at han holder deg på gress. Pass på at du stiller åpne, men noenlunde "nøytrale" spørsmål. Da føler han ikke at du er desperat. Men er han noe å samle på for deg så kommer han når han forstår at du ikke orker å vente mer på tull... Så hopp i det Anonym poster: 91b74bc20e775bff3edeb34fbb01591a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå