Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 nå er jeg lei, føler snart bf og svigers har overtatt hele graviditeten min.. jeg har to gutter fra før, men hun har fem barn, så allt hun sier er vist automatisk rett, samme hva mine egne erfaringer er.. yngste min er fem, hennes 12. Men da må jeg jo huske at hun var dagmamma inntil for fire år siden. vognen jeg ønska meg var ikke god nok, så gav etterhvert opp drømmen om den, og vi brukte tre mnd på å finne en alle tre likte, for å ende opp med en ganske lik, og dyrere enn denn jeg ønska meg. Bilsetet jeg mente var det beste var heller ikke godt nok, så kjøpte et i samme serie som vogna. baby innsatsen gir ingen støtte, og nå er vist det min feil at eg ikke gav beskjed om det (de som fant vogna) nå er bf og svigers begynnt å styre med seng også. sprinkelseng er stort fyy vist, for da ender i følge henner babyen opp med lungebetennelse og det som verre er.. så hun mener vi skal bruke 7000 på en baby vugge som kan brukes i fire mnd max, baby kurven min mor har sydd om og fiksa til de fire barnebarna (innkludert mine) er ikke god nok, den er vist for tett..og skumgummi masdrass, det der fali det.. er for sliten til å krangle om hver minste lille ting, så foreslår nart at de overtar resten av graviditeten med kvalmen, ligimentene og hele pakka. for jeg er jo bare hormonell og tenker kun på hvordan det var da JEG hadde barn sist, og ikke lar de ta del, og stenger vist bf ute fra avgjørelsene... Åååååååååååååååå........ o Anonym poster: 8da2ee1c6b820604d6ea4f4ad515664a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Jeg føler med deg og vet akkurat hvordan du har det! Min eks-svigermor var helt lik. Jeg skulle ikke komme her og ha mening om mitt barn, hun hadde tross alt flere enn meg. Hun er sånn idag også, 4 år etter. Blander seg i hva de gjør i bhg som jeg er veldig fornøyd med, men den er ikke god nok for henne (hun har hentet 3 ganger på 2 år). Hun er typen som hadde møter om alt om hennes barn med skolen, for barna hennes gikk jo ikke i bhg! Men når det kommer til vinterdresser feks, er det ikke så farlig. For akkurat det er jeg opptatt av at minsten har noe som holder bra. Virker som alt jeg gjør skal kveruleres på. Enden på alt dette er at bf begynner å bli rimelig lei av maset hennes han også. Vi samarbeider veldig bra nå, gjorde ikke det da jeg var gravid. Så nå står vi to sammen og bare nikker når bestemor har noe å si og gjør akkurat som vi vil Anonym poster: 3946288da01e4ac8630a46aa28a7a025
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Du har kanskje prøvd allerede, men likevel.... Ta en prat med bf om at det er DU og HAN som venter barn, og at dette er et prosjekt som dere to har sammen. Det er ikke han og moren som venter barn.... Si at du ønsker at DERE TO skal være sammen og enige om ting, uten innblanding av andre. Så kan svigers få glede gledene med barnet når det er kommet. En oppegående og noenlunde selvstendig mann burde forstå at han ikke skal la mamma bestemme over seg når han selv skal bli far.... Forstår frustrasjonen din..... Anonym poster: 97422a292603079414f4eab7f11eef3a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Må også legge til at hvis jeg sa noe om fødselen etter at barnet var født, kunne jeg baaaare prøve meg på å presse ut 4 barn som hunne hadde gjort før jeg kunne uttale meg om fødsler Anonym poster: 3946288da01e4ac8630a46aa28a7a025
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 har prøvd å snakke med bf, men da jeg får beskjed at jeg er hormonell og at han også vil ha del i dette, er jo hans første. og moren veeet jo hva hun snakker om, ellers hadde hun jo ikke fått jobbe som dagmamma. og tilbø de ikke å betale vognen da? (mot at de får den etterpå og hun kan starte som dagmamma igjenn). babyen som kommer skal vist ikke i bhg før den er tre, for de har bestemt at det er bedre den er hoshenne. så skal vist gå tur med hund, levere tre unger i tre bydeler førskole, og samme kaoset etterpå når gubben er på jobb.. men det går jo greit, har jo valgt å bli gravid.... Anonym poster: 8da2ee1c6b820604d6ea4f4ad515664a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 22.13 var meg HI btw Anonym poster: 8da2ee1c6b820604d6ea4f4ad515664a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Herlighet, den svigermoren der burde det være reklamasjonsrett på....! Jeg tror det kunne eksplodert hos meg til slutt... jeg ville nok ha sagt tydelig til henne at du respekterer at hun har født flere barn enn deg, og at hun har masse erfaringer. MEN at hun nå må respektere at du faktisk har erfaring fra to fødsler og barn fra før, at hun må la deg og bf få gjøre deres egne erfaringer. At dere lever deres liv og tar beslutninger rundt det selv. Si at hvis dere sliter så kommer dere sikkert til å spørre henne om råd, men at inntil dere spør så vil dere greie dere selv. Og du - det er jammen på tide at bf står opp og viser seg som en mann og viser at han ikke godtar dette av moren sin! Anonym poster: 97422a292603079414f4eab7f11eef3a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Huff, du har virkelig litt av en utfordring foran deg. Innser virkelig ikke bf at han faktisk kan ende opp singel igjen om han lar moren får styre hele forholdet sitt og bestemme alt ift barnet sitt? Når barnet er født kan jeg tenke meg at du ikke får medhold hvis du ber bf om å ta en våkenatt.... for han jobber jo tross alt og du har tross alt permisjon og tross alt bare har to andre barn fra før og ikke vet hva belastninger er....... *himler med øynene* Virker nesten som om du bare må sette foten ned først som sist... Anonym poster: 97422a292603079414f4eab7f11eef3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå