Gå til innhold

Au - jeg har det vondt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner om natten av smerter. Alt skyldes en sykdom jeg har. I dag har jeg brukt ispose for å få ned hevelser, og det hjalp litt. Jeg må bare få det ut, for jeg vil ikke si det til mine nærmeste.

Sykdommen har jeg hatt siden jeg var barn, og den har variert litt.

Jeg skal til legen snart, går der fast, så dette er egentlig bare et klageinnlegg fordi jeg synes det er litt urettferdig at folk skal ha lov til å klage på altmulig - samtidig som jeg ikke tør å klage ;) ;) ;) Det er lov å klage! Så det er ikke noe negativt om de som klager.

 

Og så finnes det folk som har det verre enn meg også. JEG kan tross alt sitte her og klage!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring! Håper legene kan hjelpe deg sånn at du slipper å ha så vondt. Hvorfor vil du ikke si det til dine nærmeste? Det er jo godt å ha noen som kan støtte og trøste deg.

 

Klem til deg

Skrevet

Takk Anne:-D

Jeg har aldri klaget til mine nærmeste, men tror nok de vet at jeg har vondt. Grunnen til at jeg ikke klager er at det er flere i familien min som er alvorlig syke.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Kjedelige greier, masse god bedring til deg! Klemmepåhevelsenmedekstraispose!

Skrevet

Kan være skikkelig ensomt å ha smerter...er liksom ingen andre som kan klare å sette seg inn i akkurat dine smerte. Hatt mye vondt pga sykdom selv... Håper det bedre seg for deg!! Enhver står i sin egen virkelighet, så selv om andre kanskje har det "verre", så har du det like vondt... lov å klage ;) God bedring :)

 

Anonym poster: f33c4b1dd35f83483d27110c7da1e739

Skrevet

Takk Vicky P! Det var snilt ;)

Skrevet

Kan være skikkelig ensomt å ha smerter...er liksom ingen andre som kan klare å sette seg inn i akkurat dine smerte. Hatt mye vondt pga sykdom selv... Håper det bedre seg for deg!! Enhver står i sin egen virkelighet, så selv om andre kanskje har det "verre", så har du det like vondt... lov å klage ;) God bedring :)

 

Anonym poster: f33c4b1dd35f83483d27110c7da1e739

Ja, det er sant det du sier. Håper det står bra til med deg nå! Takk!
Skrevet

*blåser på og sender klem* :) Du er kjempetøff!

Skrevet

Smerter av det kroniske slaget kan være en ensom greie..

Klemme på!!

 

Anonym poster: 54aa3818c77195781f03432d282ecd6a

Skrevet

Uff så kjedelig. Smertehelvete er ikke godt.

Selv om du har alvorlige syke i familien, gjør ikke din sykdom til en bagatell for det. Klart du har det ikke like ille som de, men du sliter og har det ikke bra på din måte.

 

Har selv en mE diagnose og hatt mye kjipe ting i det siste. Har prøvd å sette det i perspektiv. Ja jeg har ME, men er jo heldigvis ikke sengeliggende. Da sa min mor som også har ME: nei, men du har nå en kraftig demper på livet ditt du også.

Jeg vil tenke det blir litt sånn for deg og. Du må få lov til å søke litt hjelp og støtte hos familien din du og:)

Sender deg en stor tavekkvondtendin klem

Skrevet

Tusen takk for det!

Skrevet

Uff så kjedelig. Smertehelvete er ikke godt.

Selv om du har alvorlige syke i familien, gjør ikke din sykdom til en bagatell for det. Klart du har det ikke like ille som de, men du sliter og har det ikke bra på din måte.

 

Har selv en mE diagnose og hatt mye kjipe ting i det siste. Har prøvd å sette det i perspektiv. Ja jeg har ME, men er jo heldigvis ikke sengeliggende. Da sa min mor som også har ME: nei, men du har nå en kraftig demper på livet ditt du også.

Jeg vil tenke det blir litt sånn for deg og. Du må få lov til å søke litt hjelp og støtte hos familien din du og:)

Sender deg en stor tavekkvondtendin klem

ME kjenner jeg til. Ikke noe kjekk diagnose det! Kan man bli frisk av det? Håper det står bra til med deg nå.
Skrevet

Sender deg sympati og "god-bedringstanker".

Slet selv med store bekkensmerter om natta når jeg var gravid, og det var jo bare for en kort periode, så jeg føler veeldig med deg som må gå med dette over lang tid..

 

Klem :)

Skrevet

Takk LillaGorilla. Bekkensmerter er nok ikke noe godt!

Skrevet

Kjenner meg igjen. Har noe som gjør at jeg stadig har smerter, kvalme, må hvile osv osv osv.... Jeg har valgt en litt annen strategi enn deg. Jeg maser ikke om det hele tiden, men om jeg har en ordentlig jævlig dag eller har hatt en håpløs natt, så sier jeg i fra til omgivelsene (også til sjefen min og ev nære kollegaer jeg skal jobbe med den dagen). Det gjør at en noe kort lunte og sløv hjerne er forklarbar.

 

God lindring!

 

Anonym poster: 5959cf6ddf5111b0fffd924debfbd18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...