Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 jeg bæsjer hver 2-3 dag ca Anonym poster: 519637e1ee2c41e665d8e7f6995f3338
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 En gang om dagen. Bortsett fra på onsdager for da har vi fiskeboller. På onsdager bæsjer jeg to ganger. Anonym poster: 831e822c973460b42fa243fe919f7b01
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Når jeg må. Anonym poster: 87d55c858f9e9d5f661dedce6d5eec8d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Hver dag, noen ganger 2x dagen. Hvorfor lurer du:-P Anonym poster: e2ad37b332fec6cd17eca942f3e85451
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Noen dager flere ganger, flere ganger går det noen dager.... Anonym poster: c7b197dcec08aabd3c80c8c30b440583
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Hver dag, noen ganger 2 gang for dagen. Anonym poster: 038ae4b76f56f8c82d7ef0861a2f233b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Kvar gong eg har ete så må eg drita!!!!! Eg drite ganske mykje og så da går ein haug med pengar i toalettpapir!!!!! Eg bruka mykje av barnatrygdo på toalettpapir!!!!! Anonym poster: 3a6e83fe9b924513a1f837e63e1176bd
Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 En gang om dagen. Bortsett fra på onsdager for da har vi fiskeboller. På onsdager bæsjer jeg to ganger. Anonym poster: 831e822c973460b42fa243fe919f7b01 Kanskje du skal slå deg sammen med han mannen til en eller annen her inne som promper mens han lager fiskeboller? Selv bruker jeg ikke føre statistikk over dritinga...
Hringariki Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 En gang om dagen. Bortsett fra på onsdager for da har vi fiskeboller. På onsdager bæsjer jeg to ganger. Anonym poster: 831e822c973460b42fa243fe919f7b01 Kanskje du skal slå deg sammen med han mannen til en eller annen her inne som promper mens han lager fiskeboller? Selv bruker jeg ikke føre statistikk over dritinga... Hikst fnis hikst hikst *overtrøtt*
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 En gang i uken. Anonym poster: a8adc7e9ac463a7edb42532a0c11d6be
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 En gang om dagen, men det hender jeg hopper over en dag, så i snitt 6 ganger i uken kanskje.. Anonym poster: 7bc97af58cc6b7cc994bee06fd641cbe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #13 Skrevet 3. april 2013 Hver morgen. Oftere eller sjeldnere hvis jeg ikke er helt i form:-) Anonym poster: b0105efde82bb105282b5f5bded7cdff
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #14 Skrevet 3. april 2013 Hver morgen. Mange rare spm her inne. Anonym poster: aae1ca42694c9c9da99a37e5104f48ea
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #16 Skrevet 3. april 2013 3-4 dager om dagen. Anonym poster: fd8ced3604f3ad79f3b8455c8352044f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #17 Skrevet 3. april 2013 3-4 Ganger om dagen mente jeg selvfølgelig... Anonym poster: fd8ced3604f3ad79f3b8455c8352044f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #18 Skrevet 3. april 2013 Hehe.. her var faktisk ok! Morsom:) Anonym poster: f3af96a98d0cb96a051985e6c94a9c9d
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #19 Skrevet 3. april 2013 2-3 ganger om dagen. Anonym poster: e31d48c58c02491276182b8db06f292a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå