Gå til innhold

Jeg tror jeg bryter sammen snart og trenger råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har bytta jobb og så fant jeg plutselig ut at han fortsatt har spist lunsj der han jobba før. Og når jeg komfortete han med det så han bare Eh, og så da. Og jeg bare ja det må du jo skjønne skjøl.

Jeg blir så forbanna og han veit at jeg hadde fått nokk av den arbeidsplassen allerede og at det var derfor han slutta. For ikke å snakke om de nye kollegaene hans må jo syns han er helt mongo som aldrig er der å spiser.

Ååååååå dritt gubbe.

Anonym poster: 7465272c7a9b1f45e04e48f54add340a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den der skjønte jeg ikke *blond* ;)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Ikke frekt ment, men jeg skjønte ikke helt hva du skal fram til :(

Har han byttet jobb fordi du var lei den arbeidsplassen?

Og hvorfor blir du så sint fordi han spiser lunsj med ekskollegaer?

Skrevet

????? what?

Skrevet

Har han rota med ei på den gamle jobben?

Skrevet

Mannen har bytta jobb og så fant jeg plutselig ut at han fortsatt har spist lunsj der han jobba før. Og når jeg komfortete han med det så han bare Eh, og så da. Og jeg bare ja det må du jo skjønne skjøl.

Jeg blir så forbanna og han veit at jeg hadde fått nokk av den arbeidsplassen allerede og at det var derfor han slutta. For ikke å snakke om de nye kollegaene hans må jo syns han er helt mongo som aldrig er der å spiser.

Ååååååå dritt gubbe.

Anonym poster: 7465272c7a9b1f45e04e48f54add340a

"komfortete" hihi

Hva er det du egentlig er forbanna på, at han er mongo eller at de han jobba med før syns han er det. hehe

Anonym poster: fa8b081282456fb54531116c3239a950

Skrevet

Jeg ville kjøpt et honkle til han.

Anonym poster: 60bd6b46c53633d95da60082eb1c01ff

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Og dette får deg til å bryte sammen?

Skrevet

At det var?

Anonym poster: 3829812b3e9b19dc62517ab97004cd2e

Skrevet

Sjekk garasjen. Det kan hende bilen ikke står der den ble parkert.

Hahaha..! Den hadde jeg glemt. Kan man lete opp den igjen? Lo meg skakk den gangen den ble lagt ut:)

Skrevet

Haha :D

Anonym poster: 086e736ef22215f6dc6cd364423e2eb5

Skrevet (endret)

Sjekk garasjen. Det kan hende bilen ikke står der den ble parkert.

Hahaha..! Den hadde jeg glemt. Kan man lete opp den igjen? Lo meg skakk den gangen den ble lagt ut:)

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/141466502-mannen-tok-den-med-seg-da-bilen-sto-i-annen-garasjesier-etterpa-han-tok-feil-og-satte-den-samme-sted/

Denne? :P

Jaaaaaah !! Hurra! Takk:))

Endret av La Luna
Skrevet (endret)

Rimelig spesielt å dra på sin X arbeidsplass å spise lunch med gamle kollegaer etter at man har begynnt i ny jobb ja.

I alle dager?

Hvorfor?

Endret av LeTwinsA
Skrevet

Jeg vil tørre påstå at han er temmelig "mongo" som bytter jobb fordi du er lei arbeidsplassen og han selv tydeligvis trivdes godt der, ganske tøffel og manipulert av kjærringa si ihvertfall....

Anonym poster: 7fee37bb0f5149b0deb622544d4dc818

Skrevet

Han bytter jobb for du er lei hans gamle arbeidsplass?

Skrevet

Jeg vil tørre påstå at han er temmelig "mongo" som bytter jobb fordi du er lei arbeidsplassen og han selv tydeligvis trivdes godt der, ganske tøffel og manipulert av kjærringa si ihvertfall....

Anonym poster: 7fee37bb0f5149b0deb622544d4dc818

Vil tippe mannen har hatt seg med en kollega på gamlejobben, og dermed bytter jobb av respekt for kjerringen sin, ikke fordi han eg tøffel.

Anonym poster: 7c89a496fd6c0ecd4133d2fdf6739a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...