Gå til innhold

Syns du Anne-Kat er pen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns hun har blitt ganske pen, jeg. Men hun er litt rar i munnen. Et eller annet hun gjør.

Men hun ser da veldig stram ut i maske?

Kanskje fordi hun ikke har hatt noe særlig med våkenetter? ;)

 

Anonym poster: 38ad26646bbf06beeec0711e5e579cba

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Litt sånn botox-aktig kanskje?

 

Sjarmerende og munnrapp, men jeg liker utseendemessig heller at man ser mer naturlig ut.

Skrevet

Ja, hun er pen. Men, enig med deg i at hun ser litt anstrengt ut i munnen. Ser ut som hun helst ikke vil smile eller noe, men at hun smiler likevel.. Nei, vet ikke, men noe ser litt anstrengt ut..

 

Anonym poster: 97bd00408558198a4d84ae6f894ddd55

Skrevet

jeg synes hun er rå. Bare synd hun ikke kommer ut av skapet.

Alle med antenner kan se at hun er lesbisk.

 

Anonym poster: 8d462f0032f653763f898f38a16913cd

Skrevet

Munnen hennes og smilet har jo alltid vært sånn, ser ut som hun har komplekser for tennene. ellers pen ja, men litt mye botox kanksje

 

Anonym poster: cce841fb3a9c1800705b8ad3ec519841

Skrevet

Nei :)

 

Anonym poster: 9680daadd4b2fb232badccb51f7d6a7c

Skrevet

Ja, hun er rå - og pen! Synes hun har en egen sjarm.

Skrevet

Syns hun var penere før.

 

Anonym poster: e7648fde596789c155d040767a7238b2

Skrevet

Ser ut som om hun har komplekser for et eller annet mtp væremåten hennes synes jeg.

 

Så henne i "typen til.." og hele tiden holder hun seg for munnen, og bytter sittestilling (eller hvordan jeg skal forklare det) hele tiden.

 

Men på bilde, så er hun egentlig ganske pen :)

 

Anonym poster: 2bd3b378e6cc72882c5df7304e111c44

Skrevet

Vet ikke, jeg blir uvel av å se henne fordi hun gjør så mye rart med munnen og hendene.

Skrevet

Syns hun ser unaturlig stram ut rundt munnen, er noe merkelig med ansiktsmimikken... Men hun ser veldig velpleid og velstelt ut :)

 

Anonym poster: fa9a21aa98141a704ac80b93f83e8419

Skrevet

Mannen bemerket det her at han synes hun var penere før hun slanket seg, og jeg må si jeg er enig.

 

Det er noen som blir så markerte i ansiktet når de går ned i vekt, hun kledde litt rundere ansikt synes jeg.

 

Anonym poster: 41370541d1a630eeaa0fd4591f19381b

Skrevet

Jeg synes ikke det at man ikke føler seg vel med alt gjør noen mindre pen! Kanskje liker hun ikke sitt eget smil, men det spiller da ingen rolle! Jeg digger dama!!

 

Anonym poster: c68519a136984ca896dbf93c654bfcab

Skrevet

Jeg synes hun er pen, ja. I tillegg liker jeg personligheten hennes (altså det jeg har sett på TV osv., kjenner henne jo ikke :P), og det gjør folk bare penere i mine øyne. :)

Skrevet

Ja! Synes hun i tillegg er rå! :-D

 

Anonym poster: d421798e446944dfae670e0d5b852efe

Skrevet

Veldig pen, men jeg kan ikke fordra personligheten som hun viser offentlig - om hun er slik på privaten vet jeg ikke.

Skrevet

Satt å reflekterte over dette i går, og ja hun er pen - Selv om det er noen injeksjoner her og der. Samma det vel?

 

Hylekoret er jo i gang så fort folk ikke tar vare på selv og gjør man det, så er det feil også :P

Skrevet

Jeg syns hun har blitt ganske pen, jeg. Men hun er litt rar i munnen. Et eller annet hun gjør.

Men hun ser da veldig stram ut i maske?

Kanskje fordi hun ikke har hatt noe særlig med våkenetter? ;)

 

Anonym poster: 38ad26646bbf06beeec0711e5e579cba

 

Så henne i "Typen til", og det som slo meg var at hun virket fryktelig usikker og nervøs. Var veldig uventet. Var slitsomt å se på. Hun prøvde jo hele tiden å være morsom, og lo mye av seg selv. Høyt og krampeaktig. Men dette hadde jo ingenting med hennes utseende å gjøre..

 

Anonym poster: d806fff40d4114b39830aaba5239517e

Gjest Skofantomet
Skrevet

Har aldri sett på henne som pen. Men kul, det er hun :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...