Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Holder på å bli sprø.. Min sønn på 10 måneder er helt propell når eg skal legge han, reiser seg opp hundre ganger og hopper i 3 min og hyl skriker om igjen og om igjen osv.. Når vi endelig får han til å sove så sover han i 15 min også er det påan igjen og sånn går kveldene... Sukk.. Om nettene våkner han ca 4 ganger får han av og til til å sovne men må som regel ta han opp i senge og puppe.. Holder på å klikke, Max to timer sammenhengende søvn på over et år... Hva kan vi gjøre?????? Er så sliten og lei... Hjelppp Anonym poster: 248bd4cc921c52750d824593012f9a57
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Prøv å legg han på eget rom! Vi hadde det sånn en stund, så fant vi ut at vi prøvde å flytte barnet ut på annet rom og pappen gikk inn om natta i 3 netter, å etter det, nesten helt stilt! Eneste tipset jeg har! Lykke til! Anonym poster: 74ebe554b3a551d2ec18bf458ca14e1d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Typisk unger! Anonym poster: cc2c639e965c52b88d25dd713bfbf04e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 vet noen har hatt hjelp av slik soveposelignende ting? Nå kommer sikkert hele dib å tar meg, men datteren vår fikk vallergan en ukestid pga alvorlig søvnvansker i flere år.. Og takk gud, vi fikk sove. Man kan virkelig bli gal uten søvn. Anonym poster: dce4df6da668970ccdfa6959038f84a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå