Gå til innhold

Dere som har blitt "satt igang"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble satt i gang 11 dager på overtid. Fikk satt tabletter i skjeden kl 09. Ikke moden i det hele tatt. Fikk tabl hver 6 time. Riene startet ganske raskt etter det, 4 t tror jeg, men de var så svake... Riene tok seg opp utover kvelden og kl 23 begynte de å bli smertefulle. Han var født kl 03.30. :) Så det tok 18 timer fra start til slutt.

Anonym poster: 233c1c2e9112bbe0181c01df5353d9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble igangsatt 9 dager over termin og hun ble født 36 timer etter første pille.

Jeg var ikke moden i det hele tatt..

Skrevet

Måtte settes igang 3,5 uker før termin grunnet svangerskapsforgiftning, da jeg fikk mitt 1.barn for snart 11år siden. Ikke moden i D hele tatt. Fikk to kurer med modningsgele som kun resulterte i 1 cm åpning, knapt moden. De valgte å sette drypp og ta vannet. Da gikk det lynkjapt og ungen var ute på 2,5 timer. Jævlig vondt, null bedøvelse, men heldigvis kjapt unnagjort. Skremte meg ikke fra å få flere, har idag tre barn...:)

Anonym poster: 444f810f8dd641984e68ea4b753c9d73

Skrevet

10 timer her, endte med keisersnitt.

Skrevet

Fikk 1 pille, var helt umoden og 1 liten cm åpning. Ble spontanfødsel på under 1 time. jordmor og lege sa at den fødselen hadde gått så fort uansett for en får ikke slik reaksjon på den ene tabletten. Bare flaks jeg var på sykehuset. Ble vurdert å stanse fødselen fordi det gikk altfor fort og legen var redd for store skader på meg..

Anonym poster: 9203cc81f2c137b6a6056b6823c751ef

Skrevet

Satt i gang med piller begge gangene.

Første gang 10 dager over termin. Da tok det 18 timer fra første og eneste pille.

Andre gang 5 dager over termin. Det tok det 30 timer fra første pille. Måtte ha to. Da tok vannet etter 28 timer og da gikk det fort.

:)

Anonym poster: d7e3031b3463d610a991207ba23282e6

Skrevet

Holder på selv nå, ballongkateteret kom ut av seg selv etter ca 20 timer. Så nå venter jeg på at kl skal bli så mye at legen kommer med pille :)

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Han var ute halvannet døgn ca etter jeg ble satt igang. Vannet gikk her uten at det skjedde noe mer. Fikk modningspiller. Fyrtifyyyyy det var lite digg..... Å bli satt igang mener jeg. Demotiverende å ha sterke rier en hel natt uavbrutt etter pilla var satt og komme på sykehuset etterpå med 2 usle cm åpning....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...