Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Jeg er gravid i 2 trimester. Er ikke noe typisk tynn jente men heller ikke kjempestor. Litt ekstra har jeg. I hode mitt tenker jeg 'pyttpytt jeg eter hva jeg vil... ' men nå er det fader meg slutt!!! Små spiser heeeletia, føler meg som en ballong:( forbinder mat å snop med kos.... Jeg må skjerpe meg! Jeg har ei jente på snart 2 år å baby i magen. Jeg kanke holde på sånn! Kan jo ikke slanke meg som gravid. Men må helt klart bli sunnere. Vær så snill å gi meg noen gode råd. Nå må jeg bli skikkelig motivert her Anonym poster: 1bc178e86b8496d1c92099b55d7cf186
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Okt-vekt-hos-gravide-betyr-mye-storre-risiko--2870978.html#.UVswaFfivis En grunn til å ikke bli for feit Anonym poster: 8ff931d1e537c8a09b37ec60924ddcda
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Okt-vekt-hos-gravide-betyr-mye-storre-risiko--2870978.html#.UVswaFfivis En grunn til å ikke bli for feit Anonym poster: 8ff931d1e537c8a09b37ec60924ddcda uff ja har allerede lest. Skjerpings på meg!!!! Anonym poster: 1bc178e86b8496d1c92099b55d7cf186
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Jeg er gravid i 2 trimester. Er ikke noe typisk tynn jente men heller ikke kjempestor. Litt ekstra har jeg. I hode mitt tenker jeg 'pyttpytt jeg eter hva jeg vil... ' men nå er det fader meg slutt!!! Små spiser heeeletia, føler meg som en ballong:( forbinder mat å snop med kos.... Jeg må skjerpe meg! Jeg har ei jente på snart 2 år å baby i magen. Jeg kanke holde på sånn! Kan jo ikke slanke meg som gravid. Men må helt klart bli sunnere. Vær så snill å gi meg noen gode råd. Nå må jeg bli skikkelig motivert her Anonym poster: 1bc178e86b8496d1c92099b55d7cf186 Jeg var 10 kilo overvektig FØR jeg ble gravid, så la jeg på meg ca 10 kilo i svangerskapet. Holdt meg til en diett for gravide, sånn alla Grethe Roede.. Var flink å smurte meg flere matpakker som jeg hadde gjennom hele dagen. Spiste mye appelsiner og epler som jeg skjærte opp og spiste sammen med brødmåltidene .. Spiste egentlig vanlig mat, bare at jeg holdt meg innenfor anbefalt grense for gravide.. Anonym poster: 30c6eb8efef05c008f3b702d5da258cd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Jeg er gravid i 2 trimester. Er ikke noe typisk tynn jente men heller ikke kjempestor. Litt ekstra har jeg. I hode mitt tenker jeg 'pyttpytt jeg eter hva jeg vil... ' men nå er det fader meg slutt!!! Små spiser heeeletia, føler meg som en ballong:( forbinder mat å snop med kos.... Jeg må skjerpe meg! Jeg har ei jente på snart 2 år å baby i magen. Jeg kanke holde på sånn! Kan jo ikke slanke meg som gravid. Men må helt klart bli sunnere. Vær så snill å gi meg noen gode råd. Nå må jeg bli skikkelig motivert her Anonym poster: 1bc178e86b8496d1c92099b55d7cf186 Jeg var 10 kilo overvektig FØR jeg ble gravid, så la jeg på meg ca 10 kilo i svangerskapet. Holdt meg til en diett for gravide, sånn alla Grethe Roede.. Var flink å smurte meg flere matpakker som jeg hadde gjennom hele dagen. Spiste mye appelsiner og epler som jeg skjærte opp og spiste sammen med brødmåltidene .. Spiste egentlig vanlig mat, bare at jeg holdt meg innenfor anbefalt grense for gravide.. Anonym poster: 30c6eb8efef05c008f3b702d5da258cd hvor finner jeg dette ? Uff.. Har tenkt det å spise frukt istede for godteri. Kutte godteri helt. Bruke vann som drikke, farris av å til i helgen. Ikke småspise. Kun spise brød/knekkebrød frokost lunch og kveld. Spise vanlig middag men i moderat mengde. Alt skal spises i moderat mengde.. Uff er vanskelig. Men er veldig motivert nå!! Høres dette riktig ut? Eller er jeg på bærtur... Anonym poster: 1bc178e86b8496d1c92099b55d7cf186
Major HotLips Houlihan Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Ikke spis utenom måltidene. Det kan være vanskelig den første stunden hvis man er vant til å småspise, men det hjelper utrolig mye. Spis deg gjerne god og mett til måltidene med sunn mat, men hold deg kun til faste måltider
Nichotine Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Du må bestemme deg, virkelig bestemme deg, for at usunn mat er fy. Og ikke gi etter uansett. Du kan finne deg en dag i uken der usunn mat/ godteri er lov, og ikke ha dette i huset andre dager. Når du først har gått virkelig inn for det, og har bestemt deg, DA er det enkelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå