Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Brekker du av en strimmel eller spiser du den "hel"? ....alt man skal lure på ...... ;-) Anonym poster: 79c7bcd7fc8b8942228ac242a3531199
Tante Gustava Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Må jo brekke av i strimler. Og aller best smaker den jo når man deler ut en strimmel til hver sammen med kakao ute på skitur
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Må jo brekke av i strimler. Og aller best smaker den jo når man deler ut en strimmel til hver sammen med kakao ute på skitur Det høres lite ut for min del! Jeg må ha 1 hel for meg selv! Brekker av en bit og spiser. Anonym poster: 6a2d5e8772cea773992989d795699ad0
Gjest Anybody Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Brekker av strimler, biter av kantene med sjokolade så spiser jeg den bit for bit innover på en måte
Magehus Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Må jo brekke av i strimler. Og aller best smaker den jo når man deler ut en strimmel til hver sammen med kakao ute på skitur Jeg syns den er best når jeg brekker av en og en stripe og spiser alle selv :-)
Miss Fashionista Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 hehehe så komisk, satt nettopp å tenkte på å lage en tråd med akurat dette:P Jeg har et helt rituale med kvikklunchen min:P Først deler jeg den i 4. Deretter tar jeg en, spiser av sjokoladen i endene først(der det er mest sjokolade;), så tar jeg topplokket og spiser av sjokoladen, deretter sidene og tilsLutt sitter jeg igjen med litt kjeks mella henda...tadaa:D
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Spiser selvsagt ikke kvikklunsj! Den er full av palmeolje! Livsfarlig! Anonym poster: efa0227e4fac381dc9bc9412316eaa40
Tante Gustava Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Må jo brekke av i strimler. Og aller best smaker den jo når man deler ut en strimmel til hver sammen med kakao ute på skitur Det høres lite ut for min del! Jeg må ha 1 hel for meg selv! Brekker av en bit og spiser. Anonym poster: 6a2d5e8772cea773992989d795699ad0 Jammen, kjære du, man har da aldri bare med seg en kvikk lunsj på tur... Man brekker opp og deler, og så når den er spist opp så vips; opp av sekken kommer en ny kvikk lunsj som man brekker opp i strimler og deler. Og slik kan man holde på ganske lenge
IreneUtålmodig Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Brekker av strimler, så dele hver strimmel i 4-5 biter. Aner ikke hvorfor, gjort det sia barndommen
Gjest Kjempeanonym Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 Brekker av strimler, biter av kantene med sjokolade så spiser jeg den bit for bit innover på en måte Jeg gjør det på amkurat samme måte, haha. Har aldri tenkt over det før du skrev det
Gjest Anybody Skrevet 2. april 2013 #11 Skrevet 2. april 2013 Brekker av strimler, biter av kantene med sjokolade så spiser jeg den bit for bit innover på en måte Jeg gjør det på amkurat samme måte, haha. Har aldri tenkt over det før du skrev det DET er det beste hahhaha morsomt! Tenkte over det nå i påsken da venner gjorde meg oppmerksom på at jeg har en noe sær måte å spise kvikk lunsj på...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #12 Skrevet 2. april 2013 Brekker du av en strimmel eller spiser du den "hel"? ....alt man skal lure på ...... ;-) Anonym poster: 79c7bcd7fc8b8942228ac242a3531199 Ok, det skal jeg fortelle deg, jeg åpner munnen og stapper den inn, jo mer jeg får i munnen samtidig, dess bedre smaker den. Neida, jeg brekker av en og en stripe som jeg spiser ovenfra og ned. Sønnen min spiser av sjokoladen rundt først så all kjeksen blir synlig. Anonym poster: b5ef42d1bbe3614830ebc91962a06896
Nichotine Skrevet 2. april 2013 #13 Skrevet 2. april 2013 Jeg deler først opp alle strimlene, og så deler jeg hver strimmel i to. Men nå går jeg på diett, så har ikke spist kvikklunsj på mange måneder!!
Regina Phalange Skrevet 2. april 2013 #14 Skrevet 2. april 2013 Brekker av en stripe av gangen, gnager så av kantene av sjokolade på langsidene. Snur rundt og gnager av sjokoladen i endene før jeg fortærer resten av stripa. Lyst på Kvikklunsj nå merker jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #15 Skrevet 2. april 2013 Brekker av strimler, biter av kantene med sjokolade så spiser jeg den bit for bit innover på en måte Ditto ...men er full av palmeolje, så blir ikke så mye kvikk lunsj fremover... Anonym poster: 9b62ea51749b7a5e28e5cee9d4bf9a6c
Ulver Skrevet 2. april 2013 #16 Skrevet 2. april 2013 Brekker de før jeg åpner, spiser en og en, deler ikke! Blir nesten litt sur hvis noen vil ha en bit;)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #17 Skrevet 2. april 2013 Med kniv og gaffel.. Anonym poster: 24fdaf5de5f3bbd6114f8432caa64d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå