Gå til innhold

Herregud. Den Karoli gjengen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ikke bare la dem herje i fred, så utrydder de hverandre ila kort tid ? Problem løst.

 

 

Hyler på politi og legehjelp, men tropper opp på en fullsatt legevakt med både kniver og automatvåpen. Er det mulig.

 

 

 

 

Anonym poster: 072341792b5a43520cfeb2989295aff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er ille at de skal få lov å leke fjortisser i flere generasjoner! Og når de i tillegg kan holde og bruke kniver og annet metall blir det ikke mindre farlig

Makan til barnslig gjeng..

 

Anonym poster: e3d50e550b9850ddcb64cb907ebfd59b

Skrevet

De burde bruke mer tid på å gå til tannlegen og mindre tid på å slåss

 

Anonym poster: 2d9db58a23b6906bc8396a2109a88f5d

Skrevet

Enig. Helt sykt at Norge må kaste bort penger på slike.

 

Anonym poster: 37f1a5849cf2babe0f7fb5b367735417

Skrevet

Rappetert!!!

 

Anonym poster: c6183b46f72a225bf46438f0691bc7f0

Skrevet

Ok!

 

Ok!

 

Anonym poster: 2620cba73556a35b7be546d4d81284da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...