Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Kan man ikke bare la dem herje i fred, så utrydder de hverandre ila kort tid ? Problem løst. Hyler på politi og legehjelp, men tropper opp på en fullsatt legevakt med både kniver og automatvåpen. Er det mulig. Anonym poster: 072341792b5a43520cfeb2989295aff5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Jeg synes det er ille at de skal få lov å leke fjortisser i flere generasjoner! Og når de i tillegg kan holde og bruke kniver og annet metall blir det ikke mindre farlig Makan til barnslig gjeng.. Anonym poster: e3d50e550b9850ddcb64cb907ebfd59b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 De burde bruke mer tid på å gå til tannlegen og mindre tid på å slåss Anonym poster: 2d9db58a23b6906bc8396a2109a88f5d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Enig. Helt sykt at Norge må kaste bort penger på slike. Anonym poster: 37f1a5849cf2babe0f7fb5b367735417
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Rappetert!!! Anonym poster: c6183b46f72a225bf46438f0691bc7f0
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Ok! Ok! Anonym poster: 2620cba73556a35b7be546d4d81284da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå