BikkjeBisk Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Hun har ALT av leker pluss at vi skal flytte til sommeren til en liten leilighet så da passer det liksom ikke å gi henne et helt lekekjøkken eller lignende.. Er det en dårlig gave å gi mange tegnebøker, tusjer, klær og noe sånt? Er det dårlige gaver? Er så idefattig :/ Hjelp?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Nå vet jeg ikke hvor i landet du befinner deg, men min datter (som snart blir 3 år) fikk ski i gave på forskudd til påske. Det var STOR suksess På dagen får hun en liten gave. Et spill eller noe slikt. Om hun liker spill så er "Fargerike Larver" ganske morsomt. Enkelt å spille og enkelt å lære. Jenta mi er stor fan av det spillet. http://www.brettspillguiden.no/kritikker/?gid=819
Fire gullunger(">) Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Kjære deg, hun er tre år! Tror dere hun blir å tenke på om gaven er bra nok? Det morsomste er jo enda å pakke opp! Kjøp noe hun trenger.
det er berre mordi Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Jenta mi fekk ei tavle som står på golvet der ein kan teikne med krit på den eine sida, og tusjar på den andre sida, samt feste på magnetbokstavar. Den blir ho ikkje lei. Skriv bokstavar og teiknar på den kvar dag:)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Jenta mi fekk ei tavle som står på golvet der ein kan teikne med krit på den eine sida, og tusjar på den andre sida, samt feste på magnetbokstavar. Den blir ho ikkje lei. Skriv bokstavar og teiknar på den kvar dag:) Kult! Hvor kjøpte du den?
Cornelianelia Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Det er jo vår, kjøp noe som kan brukes utendørs: sparkesykkel, dukkevogn, sykkel, sandkasseleker etc.
det er berre mordi Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Jenta mi fekk ei tavle som står på golvet der ein kan teikne med krit på den eine sida, og tusjar på den andre sida, samt feste på magnetbokstavar. Den blir ho ikkje lei. Skriv bokstavar og teiknar på den kvar dag:) Kult! Hvor kjøpte du den? Usikker, for det var ikkje i frå meg;) Men eg trur du finn dei både på leikebutikkar og andre stadar. Gå på google og søk på tavle med ben 3 i 1, så får du treff;)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Jenta mi fekk ei tavle som står på golvet der ein kan teikne med krit på den eine sida, og tusjar på den andre sida, samt feste på magnetbokstavar. Den blir ho ikkje lei. Skriv bokstavar og teiknar på den kvar dag:) Kult! Hvor kjøpte du den? Usikker, for det var ikkje i frå meg;) Men eg trur du finn dei både på leikebutikkar og andre stadar. Gå på google og søk på tavle med ben 3 i 1, så får du treff;) Må "jakte" litt på en slik en. Hadde vært midt i blinken for jenta mi Takker for tipset!
BikkjeBisk Skrevet 3. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2013 Tusen takk for flotte tips! Fire gullunger; Du har helt rett, får kjøpe en og en tusj å pakke de inn hver for seg Haha, neida.. Men flere småpakker var lurt Den tegnetavla var heller ikke dum, tar sikkert ikke så voldsomt plass heller? Kan man henge den på veggen?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Vi har kjøpt en sånn tavle på ikea. Whiteboard og mulighet for å henge opp papirrull på ene siden og tavle på andre siden. Ser de har flere tavlevarianter og også noen til å henge på veggen. http://www.ikea.com/no/no/search/?query=tavle Anonym poster: 838c25a20645392fbf8bb6aef521f5a0
BikkjeBisk Skrevet 3. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2013 Vi har kjøpt en sånn tavle på ikea. Whiteboard og mulighet for å henge opp papirrull på ene siden og tavle på andre siden. Ser de har flere tavlevarianter og også noen til å henge på veggen. http://www.ikea.com/...ch/?query=tavle Anonym poster: 838c25a20645392fbf8bb6aef521f5a0 Takk!
BikkjeBisk Skrevet 3. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 3. april 2013 Redningsvest og fiskestang Haha, hadde jo vært en ide hvis vi hadde hatt båt
3 i april Skrevet 3. april 2013 #14 Skrevet 3. april 2013 Trenger ikke båt, det har ikke vi heller. Men jeg kan love deg at ungene syns at det er kjempespenende og fiske fra en liten kai ol. De kan holde på i timevis
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #15 Skrevet 3. april 2013 Vi har kjøpt en sånn tavle på ikea. Whiteboard og mulighet for å henge opp papirrull på ene siden og tavle på andre siden. Ser de har flere tavlevarianter og også noen til å henge på veggen. http://www.ikea.com/no/no/search/?query=tavle Anonym poster: 838c25a20645392fbf8bb6aef521f5a0 Den tavla er kjempedårlig! De satt den ned i pris, og samtidig har de ant redusert kvaliteten på den, for den vi hadde tidligere var god. Både tavla og whiteboard-delen blir fort slitt og ødelagt. Anonym poster: 6b186f2fd93c55fbec88364606e4f2be
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 3. april 2013 #16 Skrevet 3. april 2013 Jenta mi fekk ei tavle som står på golvet der ein kan teikne med krit på den eine sida, og tusjar på den andre sida, samt feste på magnetbokstavar. Den blir ho ikkje lei. Skriv bokstavar og teiknar på den kvar dag:) Kult! Hvor kjøpte du den? Usikker, for det var ikkje i frå meg;) Men eg trur du finn dei både på leikebutikkar og andre stadar. Gå på google og søk på tavle med ben 3 i 1, så får du treff;) Må "jakte" litt på en slik en. Hadde vært midt i blinken for jenta mi Takker for tipset! Min fikk en sånn travle fra Ikea Stor suksess!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå