Gå til innhold

Takk Rema 1000!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påsken er over og sunnhets tiden mot sommeren starter. Jeg går på Rema 1000 i dag for å handle og mens jeg står i kø ser jeg de....lilla påskeegg fra freia...og på et STORT skilt....14 kr....solgt.com.

Anonym poster: abac60e505667664482c2f1b54ad9ace

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Bra du advarer meg - jeg skal handle om en times tid og kommer til å stille med skylapper og handlelapp.

Skrevet

Det sykeste er at jeg angrer på at jeg ikke handlet flere en 1 egg...er jo iallefall halv pris med 14 kr for 1 egg....

Jeg kunne jo kjøpt flere for jeg sparer dem jo lenge!!! ..........kremt

Gjest sug lut
Skrevet

Jotakk, "nå har jeg jo til lørdagsgodt/vi får gjester/...i lang tid framover" er alltid en vinner, enten det gjelder påske/julegodis på salg eller tilbud på Anton Berg. Det skjer det samme hver gang: [email protected].

Skrevet

hehe var på kiwi å handla i stad og skal si at det var litt vanskelig å gå rett forbi alt påskegodteriet som var til halv pris og under. Tenker som jeg alltid har gjort at det er jo lurt å kjøpe det inn så billig og dele det utover lørdager som kommer de neste mnd. Sparer på det....

Men jeg har endelig klart å innrømme for meg selv at det ikke blir værende i skapet lenge nok til å deles utover mange lørdager om det kjøpes inn. Så det er hverken lurt eller en måte å spare penger på hehe

Anonym poster: d0e6c0f264d769488e47555d3766ed8c

Skrevet

hehe var på kiwi å handla i stad og skal si at det var litt vanskelig å gå rett forbi alt påskegodteriet som var til halv pris og under. Tenker som jeg alltid har gjort at det er jo lurt å kjøpe det inn så billig og dele det utover lørdager som kommer de neste mnd. Sparer på det....

Men jeg har endelig klart å innrømme for meg selv at det ikke blir værende i skapet lenge nok til å deles utover mange lørdager om det kjøpes inn. Så det er hverken lurt eller en måte å spare penger på hehe

Anonym poster: d0e6c0f264d769488e47555d3766ed8c

Akkurat tenker jeg også..er det forresten halv pris på kiwi ja..hm...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...