Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Mannen og jeg er helt forskjellige. Jeg er kjapp i avgjørelser, rask og lett på foten og gjør unna ting i full fart.... så kommer han....uææææ jeg blir gærn, han er så treig! Vi driver å maler nå og jeg vil gjøre ting fort(men nøye), mens han tar seg goood tid med både teip og annet:P joda jeg elsker han, men blir bare litt lei...god tid har vi heller ikke(tar meg fem minutt pause nå da;) ) kanskje jeg skal gå å klipe han i rompa:P Anonym poster: 651632816aeb7df9d256d437526bebcd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 og han teiper enda, nå ble jeg lei:P Anonym poster: 651632816aeb7df9d256d437526bebcd
CaptainHindsight Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Vi er nok gift med samme type mann gitt. Jeg kan bli litt smårar om jeg spør han om han f.eks har lyst på litt kakao. Da sitter han lenge og grubler og tenker. Får se positivt på det, slike menn er da vandrende blodtrykksdempere. (Med mindre man er stresset, har dårlig tid, er på dårlig humør, etc.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå