Gå til innhold

Det går jo i sirup.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg er helt forskjellige. Jeg er kjapp i avgjørelser, rask og lett på foten og gjør unna ting i full fart....

så kommer han....uææææ jeg blir gærn, han er så treig!:P

Vi driver å maler nå og jeg vil gjøre ting fort(men nøye), mens han tar seg goood tid med både teip og annet:P

 

joda jeg elsker han, men blir bare litt lei...god tid har vi heller ikke(tar meg fem minutt pause nå da;) )

 

kanskje jeg skal gå å klipe han i rompa:P

 

Anonym poster: 651632816aeb7df9d256d437526bebcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og han teiper enda, nå ble jeg lei:P

 

Anonym poster: 651632816aeb7df9d256d437526bebcd

Skrevet

Vi er nok gift med samme type mann gitt.

Jeg kan bli litt smårar om jeg spør han om han f.eks har lyst på litt kakao. Da sitter han lenge og grubler og tenker.

 

Får se positivt på det, slike menn er da vandrende blodtrykksdempere. (Med mindre man er stresset, har dårlig tid, er på dårlig humør, etc.... ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...