Gå til innhold

Ville dere anmeldt mannen deres, om...

Anbefalte innlegg

Gjest yrild
Skrevet

Nei, men han ville fått så øra flagra!

Mannen min ville aldri gjort det, men hvis han skulle ha gjørt det så skulle jeg sørget for at det ALDRI ALDRI skjedde igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men han ville fått så øra flagra!

Mannen min ville aldri gjort det, men hvis han skulle ha gjørt det så skulle jeg sørget for at det ALDRI ALDRI skjedde igjen.

Dummeste jeg hører. Hva om ting skjedde den første gangen?

Godta ALDRI rus bak rattet! Det finnes faktisk ikke en eneste forklaring på hvorfor man er ruset og kjører! Ikke en eneste en!

hilsen #25

Anonym poster: 05ca4c0c6040e95f9358bc118d192bbf

Skrevet

Har en mann som aldri ville ha gjort det, han er typen som i kameratflokken holder seg edru for å skyte opp rakettene etc. Men hadde det skjedd allikevel (skal aldri si aldri) ville jeg nok ikke gjort det, gang nummer 2, JA!

Hadde det vært at sønnen min (når han blir gammel nok) gang på gang kjører beruset, håper jeg at jeg ville ha gjort det :(

Anonym poster: 1daf92aa02e99d0bb1bd804691e1a722

Skrevet

Nei ville nok ikke det.

Men nå er risikoen ekstrem liten for at det skulle skje.

Anonym poster: eae827c7364eee6a15cefe0451b2462a

Skrevet

Det er LAV promille det der. Det er like over null toleransen, og er han ellers våken og frisk, opplagt, e han tryggere sjåfør enn en søvnig en.

Anonym poster: a5583baa583a5bd55c52fb83d23f0708

Skrevet

Nei! Hvorfor? Vist han får bot (noe han sikkert gjør uansett) så går det utover meg også, fordi vi har felles økonomi. Han ville fått som øra flaggra som juling! Det verste som kan skje er at han mister meg. Vi må jo være mer verdt enn den boten! Men så slipper jeg å tenke på det nå, fordi han gjør ikke det.

Skrevet

En slik en kunne jeg aldri vært sammen med og jeg hadde med glede anmeldt han også! Hva han velger å utsette seg selv for er en ting, men å være en fare for alle andre er ikke akseptabelt! Hvilket forbilde for barna mange av dere er...

Anonym poster: 8b4d609ed76c80c237c235e0bcd5666b

Skrevet

dere viste at han fyllekjørte med veldig svak promille (1,3-1,4)?

Vær helt ærlig!

Anonym poster: eef39aaccfb8a00e1ad63de7ab00ce06

Ja og hadde ikke nølt. Driter i om det er en svak promille eller ikke, promille er promille.

Skrevet

Hvis det var mens han kjørte og jeg visste han råkjørte. Det ville vært for sikkerheten hans.

Skrevet

Hadde aldri gjort det med mindre det var fare for andres liv.

Anonym poster: 8a2afe5fa810a514fd336c65ee2d2f9d

Skrevet

Hadde aldri akseptert fyllakjøring verken hos min mann eller andre. Totalt uakseptabelt og respektløs ovenfor alle andre som beveger seg langs veiene. Enkelte ting bør det være nulltoleranse ovenfor og dette er en av tingene.

Kan gjerne si at promillen er lav, 0,3-0,4, men det er en dørstokk der du trør over.. En tendens du viser.. Så neste gang er den garantert høyrere..å dørstokkmilen er passert.

Skrevet

Ikke med så lav promille, men hadde han drukket en 3- 4 glass vin og kjørt av gårde, så hadde jeg sagt at jeg kom til å anmelde ham om det skjedde igjen. Jeg ringte en gang politiet da jeg observerte en bil som sjanglet fra side til side i eget kjørefelt og kjørte på rødt, og sa at det så ut som om sjåføren var full, og fikk da underlig nok beskjed om at det var alvorlig å si noe slikt om ikke jeg visste sikkert at det var alkohol med i bildet... ;o

Anonym poster: aacb06773cd6e1f20138566bd6cd6269

Skrevet

Nei! Hvorfor? Vist han får bot (noe han sikkert gjør uansett) så går det utover meg også, fordi vi har felles økonomi. Han ville fått som øra flaggra som juling! Det verste som kan skje er at han mister meg. Vi må jo være mer verdt enn den boten! Men så slipper jeg å tenke på det nå, fordi han gjør ikke det.

Det verste som kan skje er vel at han dreper seg selv eller noen andre ved å kræsje inn i dem eller ikke klare å stoppe tidsnok om noe skjer...?!

Anonym poster: aacb06773cd6e1f20138566bd6cd6269

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...