Gå til innhold

Å herregud, sukkerabstinenser :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ta av 10 kg før jeg kan kalle denne kroppen særlig fin igjen, men fy flate, kjenner sukkerhungeren etter påske med utskeielser nå :-(

Anonym poster: 9993ee1d4e5db65e775dbd13a42163bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, i Know the feeling ;) heldigvis går det ikke mange dager før det går over. Så klarer du å holde deg ett par dager så klarer du de 10 kg lett ;)

Skrevet

Uff.. Jeg skal begynne i morgen og gruer meg!

Hadde tenkt å begynne i dag, men må bli kvitt det siste jeg har av sjokolade :P

Klarer ikke kaste og klarer hvertfall ikke holde meg unna om det er sånt i hus!

Det blir vel verdt å kutte godteriet om jeg går ned i vekt, men fy søren det blir hardt....

Anonym poster: 79bfb3c44c41afdfbf7c00eaae8e8844

Skrevet

Ja, fytti grisen, ille dette her :(((. Holder i tillegg på med å slutte å røyke, 6 dagen uten nikotin nå. Holder på å forgå!!! Følelsen av å måtte ha noe søtt og følelsen av å måtte ha en røyk, er veldig lik, klarer ikke å kjenne hva som er hva. Alle goder tips på hvordan stå gjennom dette uten å gi etter, mottas med takk.

Anonym poster: 60a4785667d32d63a71dadfc5014fd2f

Skrevet

Uff, klarte ikke motstå fristelsen da jeg var på butikken og så drageegg på tilbud :( Får starte imorgen! :P

Skrevet

10 kg her også.. Men SKAL klare dette! Her skal jeg være mer bevisst på hva jeg spiser og øke aktivitets nivået! Ifølge en app jeg lastet ned ( ShapeUp) vil det ta meg 13 uker å gå ned de kg! Er veldig motivert nå! Kiloene etter siste svangerskap har vært drøøøye..

Anonym poster: 980acf89c272f53479fa29584d47694d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...