Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 at søskenbarn har samme mellomnavn? Anonym poster: 47249c18e06d58c256f8b32ccb83a3e7
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Whatever! Folk har hatt like navn å alle århundrer. Kjør på. Ingen kan hindre hva andre mennesker velger å kalle barna sine. Stå for dine egne valg. Anonym poster: df4295514d3538bff19cdd44063e7a3d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Barnet vårt er ikke født ennå, men har så å si bestemt oss for navn. Men mellomnavnet vi har valgt skal også kusinen ha som mellomnavn. Vi visste ikke dette før for noen dager siden. Jeg ble veldig skuffa når de har bestemt seg for mellomnavnet vi hadde sett oss ut. Anonym poster: 47249c18e06d58c256f8b32ccb83a3e7
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 HI Anonym poster: 47249c18e06d58c256f8b32ccb83a3e7
hit og dit Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Om søskenbarna har lignende navn er ubetydelig for meg. Vi har like navn i min slekt, og det har aldri plaget noen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 flere meninger? Synes selv det blir litt rart, men samtidig bor vi på to kanter av landet. Og vi hadde bestemt oss før vi fikk høre om at de skulle ha flere navn. HI Anonym poster: 47249c18e06d58c256f8b32ccb83a3e7
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Nei ikke rart, er jo bare mellomnavnet som er liktذ. Hadde det vært fornavn hadde det kanskje vært litt rart
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Om noen heter Anne Marie og Hilde Marie er det to helt forskjellige navn synes jeg.. Så det hadde ikke vært noe problem her i huset i hvert fall... Anonym poster: 435e9a3d1c9bb58b1f1f4abf1b4ca22e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #12 Skrevet 2. april 2013 Samboeren min har samme fornavn som et annet søskenbarn, de er begge oppkalt etter bestefaren. De har en relativt stor familie, men bor i samme fylke. Jeg ville personlig ikke gitt samme fornavn til barnet, men ser ikke noe problem med samme mellomnavn:) Ville muligens tatt det opp med foreldrene til søskenbarnet og sagt at dere hadde bestemt dere før dere visste noe om deres navn, bare så det ikke blir noe ramaskrik... Anonym poster: 94a28231b72f6cd75f07a3fae911ddaa
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #13 Skrevet 2. april 2013 Null problem. Anonym poster: 15c358022f48900668a7f17cccdf2f7a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #14 Skrevet 2. april 2013 Syns det høres koselig ut jeg da. Her har de fleste kvinnene i min familie Elisabeth som mellomnavn, og det syns jeg bare er flott Anonym poster: 03ae1534eeab0972527b2ec1657df701
Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 2. april 2013 #15 Skrevet 2. april 2013 Bare om det er Nathanielchrisander eller noe liknende.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #16 Skrevet 2. april 2013 Over hodet ingen problem. Her i familien er det to kusiner som har samme navn (eneste fornavn). Men de skiller så mye i alder at det faktisk ikke blir "rart" det heller.. Anonym poster: 4e6c0c625d87fb5fc27adf2774c3ac05
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #17 Skrevet 3. april 2013 Tusen takk for svar alle sammen Bra dere ikke synes det er så rart Det må gjerne svare flere også. HI Anonym poster: 47249c18e06d58c256f8b32ccb83a3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå