Iiiiik Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Etter en lang vinter uten trening og tett inntak av ting som er godt, er det på tide å skjerpe seg. Har nylig avsluttet en halvårig periode med to jobber som begge er ment å skulle være 100% og er nå tilbake i en normal arbeidssituasjon. På tide å få valuta for medlemsskapet på Elixia! Men så er det all sjokoladen da, som roper i kjøkkenskapet. Og brownies'en på kjøkkenbenken. Og alt påskegodtet som ikke er spist opp. Alenemamma er jeg også, hele uka. Føler på meg at jeg trenger å unne meg litt på kvelden når all logistikk er fulgt opp. Har en kopp te ved siden av meg nå, men te og mørk sjokolade er liksom ikke helt i samme liga. Gi meg styrke! Og tips til hvordan holde fokus. Kanskje det er lettere om en uke?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Enten må du spise det opp, kaste det eller låse det ned. Å ha det sammen med deg selv er bare teit. Du vil ha det og kan ikke få det. Men det er der lett tilgjengelig. Finn feilen.
Iiiiik Skrevet 2. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2013 Thanks for the lesson in logic! Spise det opp er ikke aktuelt, det gjør neppe oppgaven enklere neste uke. Hadde vært fint hvis jeg ble lei og ikke orket mer dritt på et år, men det skjer neppe.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Vi har matbod i kjelleren med lås på døra og snop inni. Låsen er pga tenåringen som er langfingra. Men det gjør at jeg ikke spiser av det som er der. Det er såpass langt å gå at jeg rekker å tenke på om jeg egentlig må ha det, og så er det nederlag å gjøre det.
Iiiiik Skrevet 2. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2013 Lås er lurt! Bor en tenåring med avsindig appetitt her også. Sånn går det når man vokser 15 cm på et år...