Gå til innhold

Noen guttemammaer her som er drittlei av

Anbefalte innlegg

Skrevet

all smålegoen som du finner overalt? :)

Jeg finner det OVERALT, og er å lei av å tråkke på det og regelrett snuble i den når poden har hatt en kamerat eller to på besøk.

Dagens irritasjon fra meg ;)

Anonym poster: 990995ad5848800c83f4346863d983cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting iforhold til de Goggos greien eldste hadde, de var jævlig å tråkke på

Anonym poster: 46285596128bd135e9d30c8c7342b654

Skrevet

Jeg er jentemamma og er drittlei av smålego og Playmo over alt. Skulle det være annerledes for guttemammaer?

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne bli lei det, men det blir jeg ikke. Gutten min har nemlig ikke andre interesser enn spill, og sitter gjerne å stirrer i luften en hel kveld fremfor å leke med leker. Sukk..

Anonym poster: 1399aa71ac8221630eedfa796b425603

Skrevet

Nei, Lego er på rommet, så det slipper jeg

Anonym poster: a98ec55463eefc486b1913b2228d168e

Skrevet

Vi har regel om at vi skal bygge smålego ved bordet, så heldigvis slipper vi det. ;)

Skrevet

Har denne

Hvis du starter og gråte fra det høyre øye er du trist

Hvis du starter og gråte fra det venstre er det av glede

Gråter du fra begge har du tråkket på Lego :-)))

Akkurat sånn har vi det også.hehe

Skrevet

Drittlei er jeg ikke.. men både gutten og jenta her har tømt ut en heeeel kasse med lego og det er noe dritt å rydde opp :P

De må selvfølgelig være med å rydde opp, men ting tar tid ;)

Men det har hendt at jeg har tråkket på både lego og andre leker, samt fått lego i støvsugeren ja :P

Anonym poster: c2a81da8015dcf99624db835e6ce52e4

Skrevet

Lyden av lego som skubbes over et dongeriteppe mot steingulv...... hver bidige kveld. (jentemamma som har lurt seg inn i tråden)

Skrevet

synes legoen er like vond å trå på uansett om den er strødd på gulvet av en jente eller gutt...

Skrevet

Hehe. Det går fint her, vi har eget lekerom som nesten har "teppe" av leker for øyeblikket. :)

Skrevet

Har 3 gutter, og syns det er litt av sjarmen å finne legoklosser og biler overalt. ;) Det og ha både supermann, batman og spiderman til middag er også kos! Haha:)

Men det er vondt å trakke på ja!!!!:))

Anonym poster: e94bc172fe0c6ae606bbeef5948ea27c

Skrevet

Har 3 gutter, og syns det er litt av sjarmen å finne legoklosser og biler overalt. ;) Det og ha både supermann, batman og spiderman til middag er også kos! Haha:)

Men det er vondt å trakke på ja!!!!:))

Anonym poster: e94bc172fe0c6ae606bbeef5948ea27c

Skrevet

Her er legoen på rommet, og når det skulle havne i stua/kjøkkenet så er det som regel på spisebordet;)

Har et stort Lack (slik det skrives) bord fra IKEA på rommet som brukes til enten togbane eller lego. Genialt:)

Anonym poster: bdb42a3fa38ed78a115501e1fae2812a

Skrevet

Lego og smådeler generelt ja. Spesielt moro når man har en lillebror krypende rundt i tillegg som har begynt å fatte interesse for å plukke opp ting og putte i munnen...

Skrevet

Her er det (dessverre) sjelden jeg tråkker på lego, bare den evinnelige beybladen som ligger overalt! Utrolig hvordan et par snurrebasser "med base" kan strøs rundt overalt og flyttes seg fra det ene rommet til det andre, enda det kun er lov å bruke det på rommet... Kjenner jeg gleder meg til beybladealderen er over og håper nestemann blir mer interessert i lego enn i beyblade...

Anonym poster: 738e2bc086f29723192e82dd46525128

Skrevet

Tror det er derfor jeg er avhengi av å gå med tovede tøffler, for da er det ikke vondt å trå på slikt. Playmo og små dukketing er heller ikke godt å tråkke på....

Anonym poster: 83e3c764b471a5a82f5aaafded27baa7

Skrevet

er ikke noe bedre alle barbieskoene, hårklyper, å andre duppedingser som jentene mine har.

Skrevet

Her er det småbiler overalt. Ikke særlig å tråkke på dem heller, skal jeg si deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...