Gå til innhold

Hvilken sang danset dere brudevals til?


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller ville danset til? :)

 

Anonym poster: edf67f8e47f42fe6df4ce94755173957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Santana - Smooth

Skrevet

This Walts med Leonard Choen

 

Anonym poster: bfdcebe392182e93eff2dd91c35de246

Skrevet

Akustiske versjonen av "Wheels" av Foo Fighters. Ikke vals det da, men med kjolen min var det vanskelig å danse ordentlig uansett.

Skrevet

Kunne godt tenkt med kanskje TIm McGraw og kjerringa som synger den der fine sangen..... Hva heter den da. It´s your love. Klinelåt de lux. Eller kanskje det blir litt for meget.

 

Anonym poster: 7b73bac47ea620bef74168491fbc33dd

Skrevet

Jeg ville hatt enten Bruce Springsteen- If I should fall behind

eller Sade- By your side :)

 

Anonym poster: ac45250d471ec86597e13ea5f50974ba

Skrevet

Vi skal ha Lift me :)

Skrevet

Danset til Berlin - Take my breath away. Sukk!

 

Anonym poster: 19d910f22d956b6ebc497a84b9603169

Skrevet

Perfect Day - Lou Reed

Fineste sangen :)

Skrevet

Tir na noir :)

Skrevet

The Waltz med Silje Nergaard

 

Anonym poster: 5fa9198771ff3520cbbeb8bf0ee52522

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...