Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 eller ville danset til? Anonym poster: edf67f8e47f42fe6df4ce94755173957
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 This Walts med Leonard Choen Anonym poster: bfdcebe392182e93eff2dd91c35de246
stinemor87 Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Akustiske versjonen av "Wheels" av Foo Fighters. Ikke vals det da, men med kjolen min var det vanskelig å danse ordentlig uansett.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Kunne godt tenkt med kanskje TIm McGraw og kjerringa som synger den der fine sangen..... Hva heter den da. It´s your love. Klinelåt de lux. Eller kanskje det blir litt for meget. Anonym poster: 7b73bac47ea620bef74168491fbc33dd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Jeg ville hatt enten Bruce Springsteen- If I should fall behind eller Sade- By your side Anonym poster: ac45250d471ec86597e13ea5f50974ba
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Danset til Berlin - Take my breath away. Sukk! Anonym poster: 19d910f22d956b6ebc497a84b9603169
Modesty Blaise. Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 Perfect Day - Lou Reed Fineste sangen
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #12 Skrevet 3. april 2013 The Waltz med Silje Nergaard Anonym poster: 5fa9198771ff3520cbbeb8bf0ee52522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå