Gå til innhold

Hvordan spiser du kvikk-lunch??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En og en stripe. Du da?

Anonym poster: b0f6382dcea5d21b23e9aa9e8f7100d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deler opp sjokoladen og stikker en og en i munnen, tygger og svelger. Nydelig!

Anonym poster: 0be51d550395ae7d70a5dcb893ae6432

Skrevet

Deler opp sjokoladen og stikker en og en i munnen, tygger og svelger. Nydelig!

Anonym poster: 0be51d550395ae7d70a5dcb893ae6432

Skrevet

En stripe om gangen. Du da?

Skrevet

Jeg har slutta og spise den, masse palmeolje i den....

Kitkat har ikke palmeolje da, og nesten det samme :)

Anonym poster: 37233fac985c1f5173db6f272f639c96

Skrevet

Spiser aldri kvikklunsj, jeg ... MEN fikk fryktelig lyst på kvikklunsj nå :P

Takk for den, liksom ...

Skrevet

Deler opp i 4 striper. Spiser de ytterste først. Begynner alltid med å bite av den tuppen ytterst som ikke har kjeks inni, så resten. De to midterste spiser jeg til sist eller gir bort.

Anonym poster: 34184ad97a0e2d5938bbe91b486c9d29

Skrevet

Brekker av så det er mest mulig sjokolade på kantene på alle radene. så tygger jeg av nederste kant rundt hele også tygger jeg av sjokoladen på begge ender. deretter spiser jeg på sjokoladen på sidene. da deler ofte raden seg også knaker jeg i meg resten av kjeksen å sjokoladen med all nytelse. <3

Skrevet

I forhold til mye annet er det ikke mye palmeolje i Kvikk Lunsj, påskeegg for eksempel. Der er det mye palmeplje!

Anonym poster: a6f479bf430d84f9f17484ee6b18c578

Skrevet

I forhold til mye annet er det ikke mye palmeolje i Kvikk Lunsj, påskeegg for eksempel. Der er det mye palmeplje!

Anonym poster: a6f479bf430d84f9f17484ee6b18c578

Ja, nærmere 30%, så de påskeeggene i den lilla esken spiser jeg ihvertfall ikke!

Skrevet

Aldri vært noen fan av Kvikklunsj, så hvis jeg en sjelden gang spiser det så er det fordi jeg blir tilbudt en stripe av andre ute på tur.

Skrevet

Jeg er utrolig sær i måten jeg spiser sjokolade på, må liksom "utforske" ulike måter hver gang. ;)

Først spiser jeg endene av en av stripene og så sjokoladen, deretter kjeksen.

Den neste kan det være at jeg bare putter en bit inn i munnen og suger bort sjokoladen før jeg så tygger kjeksen.

Den tredje spiser jeg kanskje som den er, mens den siste muligens på en fjerde måte. :P

Sånn er jeg med all annen sjokolade også, det smaker nemlig ulikt alt etter hvordan man gjør det. :)

Skrevet

Deler i to. Og knekker deretter de to i to. Ikkje striper. Men fire ruter liksom. :)

Skrevet

Brekker av så det er mest mulig sjokolade på kantene på alle radene. så tygger jeg av nederste kant rundt hele også tygger jeg av sjokoladen på begge ender. deretter spiser jeg på sjokoladen på sidene. da deler ofte raden seg også knaker jeg i meg resten av kjeksen å sjokoladen med all nytelse. <3

Hahaha, sånn gjør jeg å :)

Anonym poster: 766ca0a4929340e24131b19cee9df9a8

Gjest Thunder Road
Skrevet

Litt forskjellig, men det jeg derimot MÅ er å spise den iskald! Den går enten i kjøleskapet eller om vi er på tur pakkes den ned i snøen en stund (med papiret på selvsagt :P)

Skrevet

Brekker av en stripe og spiser den i fire tygger, en for hver fugl på sjokoladen :)

Skrevet

En og en stripe om gangen. Men jeg tygger forsiktig av toppen først. Så det er bare ett lag med kjeks på "bunnen" før jeg spiser den :P

Skrevet

Jeg brekker den opp og spiser kanten som blir rundt etter at man knekker den før jeg begynner på selve stripa :) Mmmm!

Skrevet

Hahaha, sånn gjør jeg å :)

Anonym poster: 766ca0a4929340e24131b19cee9df9a8

hihi. deilig :-)

Skrevet

sluker den en stripe av gangen... kvikklunsj er GODT!

Skrevet

Deler den i fire, spiser først kantene bene, før jeg spiser ett og ett merke nedover :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...