Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Jeg har termin til sommeren (slutten av juni) og eksamener i mai - og begynner å føle at det er tungt! Ikke at jeg har tenkt å gi meg, men det blir tyngre å tyngre å gjøre alt mulig og bare å komme seg til Blindern er en ekspedisjon... så har jeg endel lab.arbeid som tildels blir ståing, og det er også slitsomt... (Studerer kjemi). Hvordan går det med dere - og hva studerer dere? Anonym poster: d162e5d64702dd21a6167cc8a38a754c
Gjest Totoaa Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Jeg studerer mrk kommunikasjon, og det er foreløpig ikkeno stress. Leser mye hjemme, og da kan jeg legge meg litt på sofaen når det skulle vere nødvendig. Forelesninger ca 3 timer tre ganger i uken, men det er kun i to uker til før det er tid for å lese selv før eksamen. Går helt greit å gjøre det slik når man ikke har noe obligatorisk....
MammantilNurket Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Så spennende med kjemi Kjemikere er tøffe og får ha hvit frakk. Jeg er humaniora-dame selv - vi får ikke ha hvit frakk Kjenner også at det er tungt og jeg har utsatt et fag m/ en eksamen til høsten. Kjørte fullt løp m/full jobb i høst og det var tøft. Ferdig med et fag nå og har siste eksamen i starten av mai. Dette er studieløp nr.2 for meg, så har det ikke veldig travelt. Når siste fag tas til høsten er jeg "ferdig" Husk å søke om forlenget tid og tilrettelegging på eksamen! Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Jeg studerte psykologi og studerte helt frem til et pr uker før termin. Det var tøfft på slutten og jeg var sliiiiten, men var så glag jeg fullførte etterpå. Lykke til i innspurten Ps. Kan du ikke sitte på en høy krakk eller noe? Du må vel ikke stå på laben hele tiden? Anonym poster: 34baefc6475fd47f0bf6664cedb82589