Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Jeg har termin til sommeren (slutten av juni) og eksamener i mai - og begynner å føle at det er tungt! Ikke at jeg har tenkt å gi meg, men det blir tyngre å tyngre å gjøre alt mulig og bare å komme seg til Blindern er en ekspedisjon... så har jeg endel lab.arbeid som tildels blir ståing, og det er også slitsomt... (Studerer kjemi). Hvordan går det med dere - og hva studerer dere? Anonym poster: d162e5d64702dd21a6167cc8a38a754c
Gjest Totoaa Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Jeg studerer mrk kommunikasjon, og det er foreløpig ikkeno stress. Leser mye hjemme, og da kan jeg legge meg litt på sofaen når det skulle vere nødvendig. Forelesninger ca 3 timer tre ganger i uken, men det er kun i to uker til før det er tid for å lese selv før eksamen. Går helt greit å gjøre det slik når man ikke har noe obligatorisk....
MammantilNurket Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Så spennende med kjemi Kjemikere er tøffe og får ha hvit frakk. Jeg er humaniora-dame selv - vi får ikke ha hvit frakk Kjenner også at det er tungt og jeg har utsatt et fag m/ en eksamen til høsten. Kjørte fullt løp m/full jobb i høst og det var tøft. Ferdig med et fag nå og har siste eksamen i starten av mai. Dette er studieløp nr.2 for meg, så har det ikke veldig travelt. Når siste fag tas til høsten er jeg "ferdig" Husk å søke om forlenget tid og tilrettelegging på eksamen! Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Jeg studerte psykologi og studerte helt frem til et pr uker før termin. Det var tøfft på slutten og jeg var sliiiiten, men var så glag jeg fullførte etterpå. Lykke til i innspurten Ps. Kan du ikke sitte på en høy krakk eller noe? Du må vel ikke stå på laben hele tiden? Anonym poster: 34baefc6475fd47f0bf6664cedb82589
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Så spennende med kjemi Kjemikere er tøffe og får ha hvit frakk. Jeg er humaniora-dame selv - vi får ikke ha hvit frakk Kjenner også at det er tungt og jeg har utsatt et fag m/ en eksamen til høsten. Kjørte fullt løp m/full jobb i høst og det var tøft. Ferdig med et fag nå og har siste eksamen i starten av mai. Dette er studieløp nr.2 for meg, så har det ikke veldig travelt. Når siste fag tas til høsten er jeg "ferdig" Husk å søke om forlenget tid og tilrettelegging på eksamen! Masse lykke til Haha, tøffe kjemikere - takk skal du ha:) jeg skal ha perm fra studiet etter fødselen, men jeg vil jo gjerne ha full progresjon dette semesteret først Blir heller ikke enklere av at vi har et litt anstrengt forhold med mor til min manns barn om dagen samt at barna (tvillinger, likegodt...) er i trassperiode - og jeg gleder meg bare til og gå ut i permisjon for og få litt mindre utilstrekkelighets følelse. Kjenner veldig at det er tyngre å få barn når man har barn allerede, selv om jeg ikke fødte de to andre Har du endret studieretning helt eller er det påbygning til høyere grad du tar? Jeg håper i alle fall jeg får jobb den dagen jeg er ferdig, men det er jo litt lenger fram enn for deg... Anonym poster: d162e5d64702dd21a6167cc8a38a754c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Har termin i månedsskiftet april/mai her, men går siste året på studiet (barnevern), og har kun igjen å levere bacheloroppgave + eksamen. Er ferdig med alt av undervisning og arbeidskrav, så det går greit å skrive oppgave fra sofakroken hjemme. Har heller ingen barn fra før, sånn sett er det greit med bare meg selv å tenke på... Var veldig dårlig første halvdel av svangerskapet, men nå på slutten har jeg ikke så mye som en plage - bortsett fra en del vann her og der, og litt dårligere søvn, men noe må man regne med. Blir godt å bli ferdig med studiene, så jeg kan søke jobber mens jeg er i permisjon! Ønsker deg lykke til med den siste innspurten og eksamener - utrolig hva man får til, også så godt som det er når man er ferdig. Anonym poster: 0b951b0cd50515977c95ec00297a383d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Jeg studerte psykologi og studerte helt frem til et pr uker før termin. Det var tøfft på slutten og jeg var sliiiiten, men var så glag jeg fullførte etterpå. Lykke til i innspurten Ps. Kan du ikke sitte på en høy krakk eller noe? Du må vel ikke stå på laben hele tiden? Anonym poster: 34baefc6475fd47f0bf6664cedb82589 Ja, jeg skal jo selvsagt fullføre (om jeg ikke bråføder i morgen liksom ) det var mer et lite hjertesukk. Jo jeg sitter så mye jeg kan, absolut! Anonym poster: d162e5d64702dd21a6167cc8a38a754c
MammantilNurket Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Høres ut som du har mer enn nok å henge fingrene i, ja Jeg har en kunstpedagogisk utdannelse i bunnen, men har også vært så heldig å få jobbe som utøvende kunstner, samt praktisere som pedagog i (kultur)skoler og barnehage. Jeg befinner meg fremdeles innenfor pedagogikken og har "flyktet" inn i skolen hvor jeg stortrives.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå