Gå til innhold

Godteri barnebursdag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

kal lage noen små poser med godis til barna som kommer i 3 årsdagen.

Hvilke godteri er vanlig å ha i posene?

Dumt med smågodt?Burde heller kjøpe "posegodt"? altså godteri som er pakket inn i papir?

 

 

 

Anonym poster: cb498452de35e12cd7a3014072280b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg putter oppi en en eventyrsjokolade, en eske drops, smurf e.l. og en liten eske mini smarties.

Omtrent det samme ungene har fått når de har vært i bursdag.

 

Anonym poster: 78a5c61e8024921d8f3aab363ed17b20

Skrevet

min mening er at du fint kan utte ut hele godteposen.

Men skal du først alge noe, så ikke bruk smågost. Gi heller en eske smurf e.l

 

Anonym poster: cec321b7affc4328ccf0830256d2e451

Skrevet

ok takk for tips;-)

 

Anonym poster: cb498452de35e12cd7a3014072280b22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...