Gå til innhold

London med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurdere å dra til London i sommer, med to barn og besteforeldre. :) ønsker å shoppe litt, gjerne bo på ett hotell med basseng slik at vi kan bade litt. Også skal vi nok farte litt i byen, parker og se litt på kulturelle ting.

Barna er 2 år og 4 mnd når vi tenker å dra.

Usikker på hvor som er bra å bo i London. Noen som har noen anbefalinger?

Anonym poster: 91680d515f60c95d58781b49930a03f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på i London og New York de siste årene. 2 byer jeg liker veldig godt. Har aldri hatt med barna ditt. Synes ikke små barn har noe i en storby å gjøre hvis hovedmålet er shopping og kulturelle ting. Det er så mye folk i gatene, og det og ha med seg barnevogn er nesten umulig!

Tar du forks subway/undergrounden i London er det stappet med folk alle plasser, og enkelte plasser ikke heis en gang. Er laaange rulletrapper opp til gatene og hvordan skal du da få med deg barnevognen?

Kunne aldri tenkt med å ta med små barn til storbyer som London.

Anonym poster: aa5e5cdbdfc4f74960f6bce6c86f5da9

Skrevet

Jeg elsker london, men med så små barn hadde jeg vurdert et annet sted. Undergrunnen er pyton og bare stress med små barn! Ikke er det noe gøy å shoppe heller med barna. Med eldre barn kan det være mye å se og gjøre i london, så mitt råd er vent!

Skrevet

Hadde ikke orket London med så små barn. Det blir nok ikke mye ferie. Hadde heller reist en weekend til London uten barn og tatt en annen ferie sammen med barna :)

Skrevet

Jeg har hatt med meg barn til London to ganger, og det har gått strålende. Folk har barn der også ;)

Folk er generelt MYE mer behjelpelige og hensynsfulle rundt barnevogn der borte enn hva de er her. Sjeldent man nærmer seg trappeavsatsen på undergrunnen før noen kommer stormene til for å ta i et tak med vognen.

Bo i nærheten av en større park (der er det ofte underholdning av forskjellig art for både små og store), og på et litt større hotell som har basseng, lekeplass osv. Dersom besteforeldre skal være med kan vel de passe mens dere tar noen shoppingrunder?

Ellers har de masse aktiviteter for barn som zoologisk hage, museum, akvarium osv.

http://www.timeout.com/london/kids

Skrevet

Taxi er ikke så ille dyrt i London.

Anonym poster: 20498c9276ce93b3e5920b31cd581777

Skrevet

London på sommeren kan bli veldig varmt. Jeg elsker London, men ville ikke reist dit om sommeren med småbarn. Ville heller lagt det til høstferien - mye gøy å finne på; zoo, akvariet, leketøysbutikker etc. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...