Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Jeg og samboeren har vært sammen i to år nå, og jeg kan med hånden på hjertet si at vi aldri har kranglet så langt i forholdet. Vi er trygge på hverandre, kan si alt til hverandre, snakker mye sammen. Jeg er utrolig takknemlig for at vi har det så fint sammen, men tenker jo at vi kommer til å møte utfordringer på sikt. Eller? Finnes det noen her som helt ærlig kan si at de fortsatt etter mangeårig forhold fortsatt ikke har kranglet o.l. (Vil få understreke at jeg ikke mener at en ikke skal krangle, og at jeg IKKE mener at dersom en krangler med sin partner, kan en ikke ha et godt forhold). Jeg tror jeg spør mest for å få svar på om jeg trenger å tenke så mye på disse utfordringene som "kommer til å komme". Av og til tenker jeg at jeg har det for bra til at dette kan være sant/rett. Luksusproblem, sier du? Joda, kan si det sånn... Anonym poster: 411a5925484ecfe1a386b311d7f56087
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Vi har vært gift i 10 år og har aldri kranglet. Det er fordi mannen lukker seg inne når vi er uenig, han nekter å snakke og er taus i dagesvis. Å krangle er sunt og godt. Jeg vil skilles fordi vi aldri kan diskutere og krangle. Anonym poster: 70ae5d405f98f50b1aaff0a8d00199f9
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Vi kan gjerne ta opp ting når det er noe vi ikke er enige om, da snakker vi sammen, hører på hverandre og kommer fram til noe sammen. Noen ganger prioriterer vi hans meniger, andre ganger mine, og ofte kommer vi fram til noe midt i mellom. Så det er ikke det at vi ikke har ulike meninger om ting eller at vi ikke kan snakke sammen om ting. HI Anonym poster: 411a5925484ecfe1a386b311d7f56087
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Vi krangler ikke etter 10 år og har det godt sammen, men vi har helt klart våre utfordringer vi også. Ting er ikke like rosenrøde som da vi var nygifte selv om vi er veldig glade i hverandre og trygge på hverandre. Anonym poster: f130d169e0d617cef93b474c5492f615
Mamma4livet Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Vi har vært sammen i 23 år og jeg kan telle på en hånd antall ganger vi har kranglet. Det betyr ikke at vi aldri kan være litt sur på hverandre, men vi er begge rolige typer med lite temperament. Vi går aldri til sengs sinte på hverandre.
L-8 Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Jeg måtte etter et par år i fred og fordragelighet riste litt i mannen min for å få han til å gi meg litt motstand og krangle litt. Jeg trenger å bli satt litt på plass og føle på litt motstand for å trives. Men nå er jeg veldig lidenskapelig på godt og vondt da..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Jeg og samboeren har vært sammen i to år nå, og jeg kan med hånden på hjertet si at vi aldri har kranglet så langt i forholdet. Vi er trygge på hverandre, kan si alt til hverandre, snakker mye sammen. Jeg er utrolig takknemlig for at vi har det så fint sammen, men tenker jo at vi kommer til å møte utfordringer på sikt. Eller? Finnes det noen her som helt ærlig kan si at de fortsatt etter mangeårig forhold fortsatt ikke har kranglet o.l. (Vil få understreke at jeg ikke mener at en ikke skal krangle, og at jeg IKKE mener at dersom en krangler med sin partner, kan en ikke ha et godt forhold). Jeg tror jeg spør mest for å få svar på om jeg trenger å tenke så mye på disse utfordringene som "kommer til å komme". Av og til tenker jeg at jeg har det for bra til at dette kan være sant/rett. Luksusproblem, sier du? Joda, kan si det sånn... Anonym poster: 411a5925484ecfe1a386b311d7f56087 Vi kranglet aldri de første to årene heller, og det var ikke krangling som gjorde forskjellen til slutt (vi er skilt nå) men totalt forskjellige ideer om familieforpliktelser. Anonym poster: c16ff31a9719a13fad84c714ae5eb99f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Vi har vært sammen i 16 år og har det fortsatt fint sammen Vi krangler aldri, har selvfølgelig vært uenige, sinna på hverandre og sure innimellom, men vi hyler og skriker ikke til hverandre nei. Vi prater godt sammen og behandler hverandre med omsorg og respekt. Vi har hatt våre utfordringer vi også, alvorlig sykdom, fått et handikappet barn, blitt arbeidsledig o.l. men det har aldri skadet forholdet vårt. Vi har funnet veien gjennom utfordringene sammen og aldri latt de splitte oss. Ser for meg at vi skal bli skikkelig gamle sammen, litt gamle er vi allerede (38 og 42 år) Anonym poster: f75dbc6c8b4e78299ad528f904bf5eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå