Gå til innhold

Pampers eller libero?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet mange elsker rema, FP osv, men nå lurer jeg på hva er best av pampers og libero? Har delt mening selv!

Dere som bruker disse, hva mener dere?

Anonym poster: 42015047d8d44c0a3580865093d47748

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsket pamper når jenta var liten baby, men når hun ble større elsket jeg libero:)

Skrevet

Pampers til gutt og libero til jente.

Men vi sverger til rema for de er best ;)

Skrevet

Pampers det første 1/2 året. Så begynte de plutselig å lekke uansett om jeg gikk opp en størrelse.

Byttet til libero som jeg da vr veldig fornøyd med, men skiftet ut til first price etter noen måneder fordi disse var like bra og mye billigere.

Alle barna er jo forskjellige da, så det som er best på t barn kan være bare elendighet på et annet :-)

Skrevet

Jeg brukte pampers i babytiden for de var ikke så stive, men når barnet ble mer aktiv gikk jeg over til libero og likte det best.

Anonym poster: 7c1db56d84f93c7fa9873ae13c4f8abd

Skrevet

Libero (jente) :)

Skrevet

Elsket pamper når jenta var liten baby, men når hun ble større elsket jeg libero:)

Liker pampers best, bortsett fra at bleia lukter veldig bare hun tisser litt :S libero er så stive. Jenta er 2 uker.

Hi.

Skrevet

liker ikke "gele " greia i pampers, så her var det libero til eldste og blir nok det til misten og når han kommer....

Anonym poster: 02372ec19be12416bc6b9b5a76c53209

Skrevet

På begge ungene har jeg prøvd både pampers og Libero, foretrakt å bruke Libero frem til de var 6 mnd, etter at fast føde ble innført syns jeg Pampers var mye bedre :)

Anonym poster: ec05738354879397f6a1bdfd49acee37

Skrevet

Her har vi brukt pampers den første tiden i juniors liv (han var tynn ved fødsel, og pampers var da lettere å få riktig på), så hadde vi en periode med libero.. Men når han etter en stund begynte å krabbe/gå, så var vi tilbake på pampers-bleiene..

Og nå er han 2 år denne mnd., og vi bruker helst libero:)

Veldig fornøyd med begge merkene:)

Skrevet

Pampers til han var en måned etter det så var libro best både i passform og lukt. Nå brukes coop sine og er fornøyd :)

Anonym poster: e61dbcd3fc33c7926eaad74f7b7e420c

Skrevet

Liker pampers best, bortsett fra at bleia lukter veldig bare hun tisser litt :S libero er så stive. Jenta er 2 uker.

Hi.

Pampers er myk og god ja....

Byttet over til libero når jenta ble for stor til å bruke de små bleiene fra pampers (Lita i vekt).

Helt enig den lukter ikke så godt....synes den gule pampers luktet best.

Gjest sussie77
Skrevet

Til nyfødt har jeg likt pampers best. Men når de ble litt større så syntes jeg det er Libero som fungerer best. Og det lukter bedre av Libero.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og må si jeg liker pampers sine bleier bedre. De kjennes mykere ut for barnet.

Men har ikke brukt hverken det ene eller andre til mine egne barn (tøybleier)

Skrevet

pampers mens barna var små.. altså nyfødte. byttet til libero etterhvert fordi de holder på mer og lukter bedre.

men vi bruker rema sine eller coop sine nå :)

Anonym poster: 53f509e068ddfd1caab11ec7eacaaa26

Skrevet

Bruker bare pampers active fit til jenta mi. Liker de best fordi de er tynne i passformen. Har ikke lagt merke til at det er sterkere tisselukt av de bleiene enn de andre.

Rema og Libero er ok, men syns de er litt for tykke og klumpeye. Vesla blir litt sår av de også

Skrevet

Vi bruker tøybleier, men hvis jeg må velge blir det Libero fordi Pampersbleiene er tilsatt lotion.

Samme her :)

Anonym poster: 8c8bf70a79efa5ae3a677f0e50e80256

Skrevet

Tror vi brukte libero sine den første tiden frem til vi fant ut at coop sine var bedre og billigere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...