Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Noen som trener der? Vil dere anbefale det? Hvordan er åpningstidene og opplegget rundt barnepass? Er saltimene (aerobic,step ++++) bra? Det ser jo veldig greit ut på nettet (selv om nettsiden deres er treig som F). Vurderte Elixia på Lillestrøm, men blir jo litt lenger unna (bor på Skedsmo). Begynner heller på Avancia om det er like bra. Det koster jo det samme også. Anonym poster: b0c34516fe6466e6eee4b0f2b0095adb
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Ingen? Anonym poster: b0c34516fe6466e6eee4b0f2b0095adb
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Jeg har noen venner som trener der og er superfornøyde, men har ikke vært der selv. Tror de trener mest spinning. Anonym poster: 2e351a92764575eeb4a1ff4c507239fb
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Takk. Noen som vet noe om barnepassen der? Åpningstider feks? Anonym poster: b0c34516fe6466e6eee4b0f2b0095adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå