Gå til innhold

Avancia skedsmokorset


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som trener der? Vil dere anbefale det? Hvordan er åpningstidene og opplegget rundt barnepass? Er saltimene (aerobic,step ++++) bra?

 

Det ser jo veldig greit ut på nettet (selv om nettsiden deres er treig som F).

Vurderte Elixia på Lillestrøm, men blir jo litt lenger unna (bor på Skedsmo). Begynner heller på Avancia om det er like bra. Det koster jo det samme også.

 

 

 

Anonym poster: b0c34516fe6466e6eee4b0f2b0095adb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonym poster: b0c34516fe6466e6eee4b0f2b0095adb

Skrevet

Jeg har noen venner som trener der og er superfornøyde, men har ikke vært der selv. Tror de trener mest spinning.

 

Anonym poster: 2e351a92764575eeb4a1ff4c507239fb

Skrevet

Takk. Noen som vet noe om barnepassen der? Åpningstider feks?

 

Anonym poster: b0c34516fe6466e6eee4b0f2b0095adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...