Gå til innhold

Forum-damer som jobber med sommerformen! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var tirsdag etter påske her og forsøk på den nye liv er i gang! Har børstet støv av treningsbagen og SATS- medlemskapet, ble en ikke altfor hard trening men teste ut et senter jeg aldri har vært på før og ha mini som er 4 måneder på barnepass for første gang!

Tenker ikke gå på noe spesielt kosthold annet enn "kutte ut sjokolade, kaker og snacks hver dag - dietten"! Også være obs på minimalt inntak av sukker, hvit bakst etc. Vekta viste 99,4 kilo i morges, er 180 cm høy, trivselsvekta er hvertfall 20 kilo mindre!

Ble omelett og bacon til lunsj, namnam! Forslag til sunn og grei snacks taes imot med takk samt tips til kosttilskudd det kan være greit å ta, sliter litt med stive knær og hofter!

Håper vi kan følge hverandre gjennom opp- og nedturer i månedene som følger, stå på alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke heller lage et innlegg på "slanking"-siden. Her på anonymforum forsvinner innleggene så fort.

Anonym poster: 2aef399003e7ed89bb90b0f342380616

Skrevet

Det var sikkert en god idé, skal klippe og lime det dit etterpå!

Skrevet

Eller joine oss som har startet en tråd om dette..skal prøve å lime inn link, men vet ikke om jeg får det til:-/ Skjærtorsdag begynte jeg jobben med å gå ned 6 kg til sommeren. Noen som vil være med?

HI her var jo med på den tråden, så hun mente vel bare å lage en ny nå som tirsdagen er her?

Synes også vi skal lage en tråd inne på slankeforumet, da forsvinner den ikke fra førstesiden og vi finner hverandre igjen...

Jeg har startet med å pusse vinduer i dag, gikk på med dødsforakt og vasket så svetten rant. Ikke akkurat trening kanskje, men mosjon ihvertfall ;)

Anonym poster: be038356a4b81fd9a2016520bf309e75

Skrevet

Aha!

Så ikke at hun hadde innlegg på denne tråden tidligere.

Har klikket på om å få varsel når noen svarer på denne tråden, så dersom den går langt "bakover" finner jeg den igjen og ser når noen har svart.

Hva mener alle andre da? Skal tråden flyttes?

Lite trening enda på meg idag, ok latte'n skriker på meg!

Skrevet

Kan jeg få være med? Skal ikke ned så mye, 5 kg hadde vært bra :). Trener 4-7 dager uka avhengig av arbeidssplanen til samboer. Hadde der vært opp til meg hadde jeg kjørt to økter om dagen, elsker å trene hardt! Men jeg spiser også tilsvarende, blir sulten av å trene, så det er her jeg må legge in støtet. Jobber iherdig med motivasjonen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...