Gå til innhold

Buksa er trang alt..


Purr+Purrfect

Anbefalte innlegg

8+1 i dag og buksa er trang allerede! Hjelp. Gått opp 2kg ser jeg, synes det er rart siden jeg ikke har spist noe mer, men, men.

 

Kan nesten bli vanskelig og skjule fram til 12 uker dette. Skal sies at jeg er slank fra før, så min mor har allerede påpekt at jeg har blitt litt "rundere"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte finne fram mammaklærne i uke 9 med nr 2. Det meste var luft. Men jeg fikk skikkelig mageknip av å gå å holde inn magen hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 7+6 og buksa strammer her også :( Har lånt bort mammaklærne mine, og hadde ikke tenkt til å spørre om å få dem igjen riktig ennå... Har jo ikke fortalt noe til noen ennå...

Lagt på meg 2 kg jeg også :( + 5 kg i vinter, så da er det ikke mange klær som passer om dagen :( Æsj...

 

Bor på et lite sted, så det er ikke bare å kjøpe en mammabukse uten at noen som ikke bør se det ser det liksom.... Får prøve å holde ut noen uker til... Evt kjøpe noe på nett... Noen som vet om noen bra sider for mammaklær på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med akkurat samme problem. Med nr 1 fikk jeg ikke mage før jeg var rundt 20 uker på vei. Nå er jeg bare 6+3,og ikke bare buksa, men også jakka er blitt strammere rundt magen! Syns og det er rart da jeg er kvalm nesten hele døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 7+6 og buksa strammer her også :( Har lånt bort mammaklærne mine, og hadde ikke tenkt til å spørre om å få dem igjen riktig ennå... Har jo ikke fortalt noe til noen ennå...

Lagt på meg 2 kg jeg også :( + 5 kg i vinter, så da er det ikke mange klær som passer om dagen :( Æsj...

 

 

Bor på et lite sted, så det er ikke bare å kjøpe en mammabukse uten at noen som ikke bør se det ser det liksom.... Får prøve å holde ut noen uker til... Evt kjøpe noe på nett... Noen som vet om noen bra sider for mammaklær på nett?

Jeg la nettop inn en bestilling på H&M sin nettside. De har mye fint der :) har også hørt at Nelly.com har litt mammaklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 8 uker nå! Godt det ikke bare er psyken min som spiller meg et puss. Har også merket at buksa er trangere... Egentlig har den vært litt "slufsete" men nå er den akkurat passe. Min samboer tror jeg er heeelt tullete, men godt i vite det ikke bare er meg :) Jeg/vi har ikke fortalt det til noen enda.. så om jeg skal ha noe mammaklær må det komme i posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8+1 her og har hverken bukser eller gensere som passer lenger :)

 

Takk gud for lønn på fredag for jeg må ut og kjøpe nye klær! Har ikke sjans til å skjule magen heller som ikke direkte er liten :) Morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mammabukse på hm i dag. Buksene var blitt så stramme rundt livet, at det gjorde vondt. Slimfit og stretch. Veldig godt fornøyd. Kjøpte en str større enn det jeg bruker. Vet ikke om det var så smart, da den ble litt baggy. Første mammabukse noen sinne! Aner ikke hvorfor jeg ikke kjøpte slike sist :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at mine klær og begynner å stramme litt om magen. Da er det godt å vite at jeg i perioder har brukt mye joggebukser og folk ikke vil reagere på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...