Gå til innhold

Game of thrones....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få sett denne serien nå som NRK har sluttet å sende HBO-serier?

Noen som har peiling?

 

Anonym poster: bd359af2c6ef8e1b4fd7b5f44a228ce5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ligger på nett. Stream dem :) Sidereel.com er et nettsted.

 

Anonym poster: ab514fb7d5281f3136c9409c275aa24e

Skrevet

Se på nett. Kjøp når den kommer på dvd. Bestill kanalen C more som sender de nye episodene nå.

 

Anonym poster: e019a03ff5b915eeb8a0c20603272d53

Skrevet

Piratebay og utorrent ??

 

Anonym poster: ea7dddb7174d5192b9e10476e8ba28f4

Skrevet

Lurer på om den går på cmore?

Skrevet

lurer jeg også på, har ikke muligheten til å streame på dette nettverket her og laste ned tar evigheter! tenkte kanskje å prøve hbo på nett! som netflix på en måte!

Skrevet

Hææææ? Ikke mer hbo på NRK?

 

Anonym poster: 77fa1ab2f86eb999e233d2dbe9dd6fa8

Skrevet

Jeg tror de skal fortsette med de seriene de har startet på, men de begynner ikke på nye.

 

Anonym poster: c0b4ce73fd776b68014d9b6b731227e2

Skrevet

Tror HBO.no reklamerer med at de har siste episode tilgjengelig allerede nå. Ble vist i USA på søndag

Skrevet

Jeg laster de bare ned :)

 

Anonym poster: f83b9442946de72391db3e20ede58af3

Skrevet

Det gikk på C more i går kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...