Gå til innhold

Hjelp!! Noen som "ser"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har mistet gifteringen min i dag og jeg er så fryktelig lei meg!!

Er det noen som kan se hvor den kan befinne seg?

Jeg hadde gifteringen min sist på jobb og jeg vet jeg la den i ytterjakken min. Så skulle jeg ut i bilen for å kjøre hjem en tur. Da jeg skulle på jobb igjen oppdaget jeg at gifteringen min var forsvunnet :( Det snør noe så hinsides i dag - og jeg er redd jeg aldri vil finne den igjen....

Er det noen som kan se om jeg finner den igjen - evt hvor jeg skal lete?

Er skikkelig lei meg..... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ligger et sted det er trangt og vått?

Anonym poster: a7d124fbaadbf8ef7830a29a5cc6d5a5

Skrevet

Ja, men hvor? I en snøhaug? På parkeringsplassen? Utenfor hjemmet?

Skrevet

Kan ikke tilby annet enn min sympati. Synes så synd på deg og sender god klem! Kan den ha havnet inne i foret i lommem din?

Skrevet

Mellom setene..ser noe blått

Anonym poster: 5e36c63d20b526c3835bbfef552bf189

Skrevet

Mellom setene? Ja, da skal jeg sjekke for ørtene gang.....(i morgen). Er stivfrossen etter å ha lett i snøen i timesvis.....

Mammantilnurket: Lommene har jeg også sjekket ørten ganger, så ringen ligger nok ikke der, dessverre.....

Skrevet

Mellom setene? Ja, da skal jeg sjekke for ørtene gang.....(i morgen). Er stivfrossen etter å ha lett i snøen i timesvis.....

Mammantilnurket: Lommene har jeg også sjekket ørten ganger, så ringen ligger nok ikke der, dessverre.....

Jeg får så vondt av deg - får bare lyst til å gi deg en klem her!! . Mistet forlovelsesringen min for mange år siden (er skilt nå) - det var grusomt. Ringen dukket opp under den lille "koppen" som sitter rundt røret fra vasken på badegulvet - av alle steder. Bruker ikke ringen lenger, men den ligger trygt i en liten eske. Håper inderlig at ringen din dukker opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...