Gå til innhold

Hva syns du om navnet "Amadeus" ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom gjerne med dine synspunkter og meninger om dette navnet ;) Og gjerne navn i samme gate! Tusen takk :)

 

Anonym poster: 8f649bd4428689f6c4c6987e624659cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er kjempefint:)

Skrevet

Tommel opp! Jeg har en sær forkjærlighet for us-endinger. :)

Skrevet

Jeg liker det (Min søte lille Cornish rex heter Amadeus)

 

Anonym poster: 0566ebde6d7421624a75ee0aa52f4898

Skrevet

Litt corny? Mozart, lizzzm..

Skrevet

Ikke min stil. I mine ører høres det både pompøst ut og som en rest av "overklasselatin" fra gammelt av. Men det gjelder generelt for us-navn av typen Martinius, Oleus og lignende.

 

Men ikke hør på meg om du liker navnet og vil bruke det. Du spurte om meningen min, og det er den jeg gir :)

Skrevet

Tenker bare dyreparken med en gang jeg hører det :P Synes Amandus er finere, men er ikke spesielt fan av noen av navnene.

 

Anonym poster: 24744a3aa14bf5b33314a4d2c1545125

Skrevet

Litt pompøst.

 

Anonym poster: 864bf41f0d0d2a2d1c79d469c000e0f0

Skrevet

Vakkert! :)

 

Anonym poster: d87676b25b614d22ff1e2f837cf5c27a

Skrevet

Ganske fint.. Men liker bedre Mandius :)

 

Anonym poster: 7ca3d27d0df7b39d3be6c6d22d8fb20e

Skrevet

Jeg syns også det er dyreparken på Tangen ;) Dernest tenker jeg Mozart. Ville ikke brukt det.

Skrevet

Tenker på Carola, synes det er litt sukkersøtt

Skrevet

Pompøst og vakkert :-) Men klinger dårlig med rørlegger Amadeus Hansen f eks...

 

Anonym poster: 6d0d2019efa7df4649973138824f7fb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...