Gå til innhold

Hvordan tegner deres 2,5-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare streker, krusseduller, rundinger osv? Gutten min har pleid å rable ned noen bokstaver, ellers har det bare vært masse rabbel, krusseduller, streker og slikt. I dag satt han skikkelig konsentrert å tegnet og da han var ferdig var det en person med hår, øyne, munn, bein og armer. Riktignok ser personen ut som en potet med ansikt, armer og bein, men jeg ble faktisk imponert :P Er det vanlig at de er så detaljerte når de er 2,5 år?

Anonym poster: 999d55d0130b350b59f8c620c4955700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir mest kruseduller og streker på min.

Skrevet

Kruseduller, streker på gulv og møbler og duker her.... Nå er ikke min 2,5 enda, han blir vel ikke det før i august. Jenta på4 tegna ikke folk før hun var 4 :)

Anonym poster: 715d2b2cfae9c64d1f893276f27e412c

Skrevet

Ikke 2,5 enda, men det går i streker her og, og kruseduller. Men han forteller villig hva det er han tegner, alt fra dinosaurer og pappa til epler og bananer.

Han malte faktisk en gul kylling til påske, og satte på øye og nebb så det til og med så ut som en kylling. Da ble jeg litt imponert :)

Skrevet

Her har det vært ganske stor forskjell på ungene, eldste tegner kruseduller, rundinger (som han kalte stein) og lange streker (som han kalte slanger), mens yngste tegnet hodefotinger med øyevipper på øynene fra hun var 2 år.

Anonym poster: 3a1cbe3bc33fc5bdbf2dc66ddb2e6a43

Skrevet

Gutt på to her, og tegner bare møl ;) Men han forteller svært detaljerte fortellinger til det han tegner da "nå kommer kaptein sabeltann og fanger dinosaurene, wæææ!"

Skrevet

Gutt på to her, og tegner bare møl ;) Men han forteller svært detaljerte fortellinger til det han tegner da "nå kommer kaptein sabeltann og fanger dinosaurene, wæææ!"

Hehe ja, det ligger nok en historie bak enhver krusedull ;) HI

Anonym poster: 999d55d0130b350b59f8c620c4955700

Skrevet

Min begynte å tegne hodefotinger når han var litt eldre enn 2,5 år :) Veldig morsomt og han var ekstremt stolt. (mor også;)

Nå er han akkurat 3 år og det er mest "biler" - to (avogtil 20;) rundinger til hjul og en firkant på toppen.

Anonym poster: 3ba3f2cded9f7a7ae0038daedaae78eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...