Studine mevik Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Etter en herlig påske med mye deilig fri og litt sykdom så kjente jeg veldig på følelsen av at jeg ikke vil starte hverdagen med stress og mas. Helt siden jul har jeg jobbet beinhardt med 90% jobb og 50% skole. Så igår brøt jeg sammen og har bestemt meg for at jeg må gi meg nå før jeg møter veggen helt. Så til frokost idag spiste jeg eplekake med is. Jeg kjenner igrunn få andre som klarer å presse seg til å gjøre like mye på en gang som det jeg gjør og de har adhd alle sammen. Kanskje jeg har noen bokstaver jeg også som aldri har blitt oppdaget. Nå gleder jeg meg til eksamen er ferdig og så blir det bare 100%jobb en god stund fremover mens jeg fokuser på stjernestatusen min Det er deilig å ha en plan
ms.Pond Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Mmmm, kos deg med eplekake! Det er deg vel unt etter en sånn periode som du har vært gjennom!
Studine mevik Skrevet 2. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2013 Men nå er jo alt greit, så lenge jeg har en plan som er mindre slitsom enn den som var. Nå er det på tide med en litt sunnere lunsj før det er på tide å reise på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå