Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Det er meg det Lån til langt oppover ørene. Vet alt nå at vi denne måneden har 4-5000 kr for lite. Hurra hei og hopp, og da har jeg allerede flyttet på kommunale avgifter. Jaja, vi kommer oss gjennom denne måneden også. Når feriepengene kommer, da blir kredittgjelden utbetalt. Men det hjelper ikke nå. Må vel gå opp i stilling til 100%. Jeeeij, i en jobb jeg ikke takler. Anonym poster: d08dae0f1bb9a5adb66c26e3ef6b7e14
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Enten så får du bite tenna sammen ellers så får du gjøre noe med det. Jobb 100 % mens du prøver å finne en annen jobb. Få full oversikt over økonomien, finn ut hvor du bruker hver eneste krone for så å få et klart bilde over hvor du kan kutte litt. ' Shop rundt på forsikring, strøm, lån. Rydd opp hjemme så får du full oversikt over hva du har, ikke har og hva du ikke trenger som du kan selge. Planlegg matinnkjøp og middager i god tid i forveien, hva kan du lage med det du har osv. Kjøp kunn ting dere trenger og ikke ting som dere har lyst på. Bilbruk, bruker du bilen unødvendig, planlegg hvor og når du skal kjøre og prøv å kutte ned på bilbruken. Anonym poster: 44355285161eb6cf4fa4a2383a9565f0
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Takk for et saklig svar. Setter pris på det. Skal gå opp og sette meg å se på det en gang til. Tror egentlig ikke det er så ille som det føles akkurat nå. Dette er en tid hvor det dukker opp så vannvittig mange regninger som slo beina under oss. Har ikke greid å orden oss regningskonto heller, men når vi er ferdig med noe gjeld, da skal jeg komme i gang med det. Har en bil som vi skal kvitte oss med, men vi får bare vrakpant på den da. Men uansett godt å blitt kvitt. Vi har også en skiboks, kanskje vi skal få avgårde den også... Bruker den ikke så mye. Anonym poster: d08dae0f1bb9a5adb66c26e3ef6b7e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå