Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Jeg og mannen er veldig glad i friluftsliv og elsker flott natur. Vi går mye turer på fjellet og ønsker derfor å gifte oss på en litt kjent fjelltopp. Vi vet at de aller fleste sikkert ikke gidder å bestige fjellet på morningen, derfor tenkte vi at kun de nærmeste (om de vil, men det tror jeg) og evt andre som orker hadde tatt turen sammen opp på fjellet, hatt en liten seremoni der, for så å ta turen ned igjen. Dette hadde vært på sommeren uten penklær akkurat da. Turen hadde vi brukt god tid på, og før turen skulle vi tatt båt bort til fjellet, hvor vi også spiste frokost og drakk et glass champagne. Etter turen skulle vi slappet av litt, for så å gjøre oss klar til festen, som blir veldig stilfull, men ikke for høytidelig og stiv. Da er det på med penklær. Hadde dere som gjester blitt fornærmet for at dere ikke fikk sett oss bli gifte? Alle kan bli med, men tenker at det ikke blir så mange som orker Tenker at dette handler jo om meg og mannen, det er vårt øyeblikk, mens festen er for oss og gjestene. Eller burde vi heller holde seremonien en plass hvor alle kan komme? Anonym poster: 25ab3223d1aef6fbee309fc017a33734
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Det synes jeg gjestene bør respekter. Hva med om noen kan filme selv seremonien, regner med den blir noe kortere enn en kirkelig seremoni? Så kan dere spille den av under festen, så får alle sett og hørt...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Det er deres bryllup, dere gjør det på denne måten hvis det er det dere vil. Det kan hende noen vil rynke på nesen, men de har ikke stemmerett. Anonym poster: b167a46f93fe8499a40fb560e0e826ec
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Syns det hørtes kjempefint ut, så lenge alle er velkomne til å bli med, men likevel ikke blir presset Hørtes veldig koselig ut å bli gift på en fjelltopp! Anonym poster: eefd4f155afd9a1ea269233465fab210
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Jeg synes det høres fint ut. Om det er mulig går det jo ann å filme selve vielsen og sende via nettet ned til festlokalet, slik at eventuelle bestemødre og andre det kansje er viktig for, kan få se det direkte. Anonym poster: dbbd1a1efd33ec41576ccea504d7cba5
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Å filme hørtes ut som en god idè Vet ikke om vi får det til live akkurat, men filmen kunne jo blitt vist på festen... Takk for gode råd Anonym poster: 25ab3223d1aef6fbee309fc017a33734
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Men har dere noen til å vie dere på fjelltoppen? Det var det største problemet for oss når vi ville gifte oss utendørs. Men det er noen år siden nå da. Anonym poster: ddeaff652c6b9160c82c068349d6bbb9
Gjest StineTh Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Synes det høres ut som en veldig god ide Gøy med noe som er litt annerledes! Hva med Gaustadtoppen? Da kan eldre og de som ikke er så god form fysisk ta den "heisen" opp, og alle kan se vielsen deres
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Hadde blitt estatisk om jeg ble bedt i et slikt bryllup:o) Så fantastisk genialt!!
Tjullebolla Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 For en fantastisk ide! Det er deres bryllup og deres dag så det er ingen andre som skal bestemme eller si noe på hvordan dere utfører den:-) Dere får kontakte human etisk forbund om dere ikke har ordnet med vigsler:-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #11 Skrevet 2. april 2013 Finnes en fjellklatrende vigsler da? Noen bekjente av meg var i en lignende situasjon, men de valgte fjellheis slik at alle kunne være med. Nydelig! Bare husk å ha en fin backupløsning hvis det blåser den dagen. Anonym poster: faa08a1d157af8cd1644e8eaf7c8abf3
Gjest Siklerotte Skrevet 2. april 2013 #12 Skrevet 2. april 2013 Jeg synes det er originalt og morsomt, og jeg hadde blitt med på vielsen. De fleste kan da vel orke å bruke kroppen litt så lenge det ikke er årsaker til hvorfor de ikke kan.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #13 Skrevet 2. april 2013 Skrevet om dette før? http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144004106-hva-syns-dere-om-dette-bryllupet-da/page__p__144878408#entry144878408 Anonym poster: cca0c5537541052d8dca90e142c4ec0f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #14 Skrevet 2. april 2013 Skrevet om dette før? http://www.klikk.no/...#entry144878408 Anonym poster: cca0c5537541052d8dca90e142c4ec0f Se der ja, nei det har jeg ikke Morsomt at flere vil ha det på samme måte. Da er det kanskje realistisk å få til også? HI Anonym poster: 25ab3223d1aef6fbee309fc017a33734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå