Gå til innhold

Hvordan gikk det med skatten da folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har de for fjerde året på rad gjort feil. Klart å få meg i rett skatteklasse dennne gangen, men mangler noen fradrag. Også klart å påstå jeg får redusert bhg, noe jeg ikke har hatt rett på siste året.

Så finner ikke ut av dette før min mor har gått over det (hun er økonom :P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk nesten 7000kr igjen, så veldig godt fornøyd!!

Like spennende hvert år det der. Håper bare mannen også får igjen, han pleier å få et par lapper igjen han også :-)

Skrevet

Mannen ser ut til å få smell på 12000, men hvis det stemmer at jeg skal ha igjen 25000 så gjør det jo ingenting :D

Skrevet

Får ikke vita noge før i august :(

Skrevet

Jeg får 27 000 kr igjen og mannen rett over 3000 så tilsammen så får vi igjen rett over 30 000 kr. Vi er veldi fornøyde :D

Skrevet

Jeg får igjen ca 17000 men mannen fikk smell på 11. (Lånet står på meg). Men etter å ha ført på alt som sku føres på hos mannen så ble det smell på "bare" 2500kr istedet. Men totalt så går vi i pluss da. :)

Skrevet (endret)

30 000 på meg og 9000 på gubben :)

Endret av Bitteliten87
Skrevet

Jeg får 19000 og samboeren får 9000, hihi :D

Skrevet

Jeg får 19000 og samboeren får 9000, hihi :D

Skrevet

Jeg får tilbake 10000 og samboer 25000 ,- :) HURRA!! Kommer godt med når alt babyutstyret skal kjøpes inn!

Skrevet

Nesten flaut å si det.. men tilsammen fikk vi 73 000 igjen. Det er ikke noe jeg snakker så høyt om, jeg sier bare at det gikk i pluss i år igjen når noen spør.

Mannen er økonom og har full kontroll på ligningene våre. Mistenker at han bruker det som en slags sparing. Men uansett hvor mye vi får igjen hvert år går det i det samme store svarte hullet kalt fellesutgifter, så det nytter ikke lage noen planer for pengene for å si det sånn...

Skrevet

Jeg fikk 63000 og samboer fikk 11 000 igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...