Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Jeg har et problem som jeg lurer på om andre også har? Jeg har helt siden jeg var lite barn blitt fysisk kvalm/kastet opp av utseende til enkelte mennesker. Det er ikke snakk om stygge, feite osv, det er vel litt tilfeldig hvem det er. Jeg synes sjelden at mennesker er stygge, men noen utseender blir jeg bare kvalm av! Jeg aner ikke hvorfor! Er det noen som har peiling på psykologi her? Lurer så veldig på hva det kan komme av :-( tør ikke akkurat snakke med folk rundt meg om det. Kan det være et traume kanskje? Husker egentlig ganske lite fra barndommen, og det er rart det også. Akkurat som om jeg fortrenger noe... Og før dere svarer: Dette er ikke et trollinnlegg Jeg trenger ikke å bli dømt nord og ned, sliter nok som det er fra før av. JA jeg skal oppsøke hjelp av proffe mennesker. Anonym poster: 1a070d9615ecb8afb58fc55a42d30686
Major HotLips Houlihan Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Ja, det kan komme fra et traume i barndommen din, selv om du ikke husker det. Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått til psykolog for å finne ut av det.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Aldri opplevd det nei... Dette må nok være psykisk betinget ja, og jeg ville absolutt oppsøkt hjelp! Må jo være slitsomt! Anonym poster: 6b15d5490d81194020d201a84fc21a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå