Gjest amandine Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 ÅÅÅh så deilig! Men - si meg: Hvor er krokusene mine? Naboen har(fått av meg til og med), men mine? Ikke tegn!! Er det straff for det fine påskeværet? Er det straff fordi jeg ikke har benyttet det fine påskeværet til annet enn kjøkkentjeneste? Isåfall synes jeg det er urettferdig. Jeg og vil ha sol og krokus.
Gjest sug lut Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Velkommen hjem, beibi, er du sikker på at krokusene dine står like snilt plassert som naboen sine, da? Kjøkkentjeneste... uæh!
Gjest amandine Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Tænk ju. Det var meget fint å sove i egen seng, og bare lage mat til egne barn. For all del, jeg stiller gjerne opp jeg, altså, på kjøkkenet. At alle foretrekker mine brød tar jeg som et kompliment, men hver dag er kanskje litt i overkant. JA, HVER DAG! TRE BRØD I DØGNET. Pluss alt det andre, vafler, boller, kaker, middag - gi meg styrke. Nå er det rett på nutrilett en ukes tid eller så, og vet du jeg savner ikke maten engang. Siste påske jeg er kokk for storfamilien. (Tror jeg)
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Wow, vil si du har gjort nok kjøkkentjeneste for hele året Ellers er det deilig med ferie, men synes det er like deilig å komme tilbake til vanlige rutiner igjen
Gjest Nerdens'mus Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Er stor familien udugelig? I min familie veksles det på kjøkken tjeneste når vi all er samlet. Krokusene dine kommer når du minst venter det. De er såkalt late bloomers og de holder seg som kjent mye bedre.
Gjest Siklerotte Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Så flink du er! Hadde jeg blitt satt til kjøkkentjeneste gjennom påsken, hadde det blitt en real slankekur på familien, så du får ta det som et kompliment at de legger påskehyggen i dine hender. Håper de andre tok rydding og oppvask.
ms.Pond Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Du er et råskinn på kjøkkenet! Det er takket være deg også at det blir hjemmebakt brød på bordet her innimellom Oppskriften jeg fikk fra deg er og blir den beste jeg har prøvd! Håper du fikk slække litt i sola mens de andre ryddet og tok oppvasken
Gjest amandine Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 Dere skulle bare hørt en brøkdel av påskens historier.. Dessverre er jeg forhindret fra å dele siden det potensielt vil være meget gjenkjennelig for enkelte. Oppvask er svigermors departement, heldigvis. Men erfaringsmessig går det i ett..Når frokosten er ferdig er det snart på tide å tenke lunsj, og etter lunsj er det ikke lenge til middag..
Gjest amandine Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 PS mama f: Takker ydmykt for brødskryt:-D
Iiiiik Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 Ikke en eneste krokus i sikte her hos meg heller. Du burde ha mange som lønn for kjøkkentjenesten, men her er det masse snø der krokusene burde vært.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. april 2013 #11 Skrevet 2. april 2013 Her er det snø og ikke krokus.. og jeg hater klokkestilling. Går det ikke an å la den driten være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå