chiqita Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Skikkelig nedtur! Skjønner egentlig ikke hvordan det går ann, går på AAP, har hatt ca samme utbetaling i de siste 5 år. For 2 år siden fikk jeg 5000 tilbake. Ifjor fikk jeg 5.000 i baksmell og det fikk jeg jammen i år også Det er MYE penger for meg, får ikke akkorat feriepenger jeg kan bruke på sånt heller Betalte faktisk mer skatt i fjor også så trodde det skulle ligge nært 0 i år. DEPPA!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Samme her. AAP jeg også, men har ikke hatt det så veldig lenge. Har alltid fått tilbake noen kroner, bortsett fra de siste 2 årene. Ifjor fikk jeg bare et par hundrelapper i baksmell, noe som var levelig, men 5500 tusen er mer en hva jeg egentlig har å ta av i år. Skjønner det ikke. Ingenting er forandret fra ifjor til i år... AAP er jo ikke allverdens penger, og gjeld har jeg nå nok av. Men men.... Anonym poster: 11b805c4f33fc5fd1b15bf3327a516ed
mamma_til_gutt Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Siden du har gjeld er det helt naturlig at du får baksmell nå om du bare fikk igjen 5000 for 2 år siden. Renten er lavere, og da må du justere skatten opp.
chiqita Skrevet 2. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2013 Siden du har gjeld er det helt naturlig at du får baksmell nå om du bare fikk igjen 5000 for 2 år siden. Renten er lavere, og da må du justere skatten opp. Jeg har ikke gjeld, og betalte mer skatt 2012 enn 2011 og likevel fikk jeg samme baksmell på samme utbetaling med AAP Hadde forventet å komme på ca 0 i år, derfor jeg ble så deppa
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Er det ikke noen forandringer på dette? De som er varig ufør har jo atuomatisk lav skatteevne og betaler lite skatt, mener at de på aap også hadde det før men at det ikke er slik lenger? Jeg er også på aap og fikk ihvertfall ikke lav skattevne i fjor.. Om du både har app og jobber litt ved siden av blir det også noe tull med skatten om du har tabelltrekk, da må du ha prosenttrekk siden du har to arbeidsgivere (nav og der du jobber litt). Anonym poster: 068f64d580aa55afabe02dc591918232
Anonym bruker Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Jeg går også på aap og fikk baksmell på 5000 i fjor, og fikk ordnet det slik at de fikk trukket noe mer og i år er det beregnet jeg får nesten 19 000 igjen. (jeg syntes det er merkelig for satte ikke opp skatten så mye) Anonym poster: d8ecf06dbcdc178c77ba22e79b7981db
mamma_til_gutt Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Siden du har gjeld er det helt naturlig at du får baksmell nå om du bare fikk igjen 5000 for 2 år siden. Renten er lavere, og da må du justere skatten opp. Jeg har ikke gjeld, og betalte mer skatt 2012 enn 2011 og likevel fikk jeg samme baksmell på samme utbetaling med AAP Hadde forventet å komme på ca 0 i år, derfor jeg ble så deppa Det er kjipt :/ Ring skatteetaten til uken (vil anbefale deg å vente noen dager), og hør. Jeg kjenner ikke så godt til aap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå