Julie Angelica:) Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Hvor mye liv kjenner dere som er langt på vei? Jeg er litt over 30 uker, og babyen i magen er ekstremt urolig. Jeg har ikke opplevd at han har vært rolig sammenhengende mer enn toppen en halvtime i strekk siste 2 mnd. Dette er litt frustrerende, spesielt når jeg skal sove, for han sparker og "slår" rimelig hardt, så nattesøvn er det så som så med. Har jo igjen 10 uker nesten, så jeg skulle gjerne fått sovet en natt eller tre i strekk før fødselen Noen som kan dele erfaringer?
Ane Elise Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Hehe, sånn var det med det første barnet vårt og. Utrolig aktiv gutt som sparket og bokset i ett. Jeg sleit også med søvnen fra uke 26 av. JM anbefalte meg hvis det var så ille, så skulle jeg ta kontakt med fastlegen for å få utdelt sovetabletter, noe som jeg motsto. For jeg hadde ikke lyst å "tukle" med kroppen min.. Heldigvis var det vårt første, og jeg hadde heldigvis ingen svangerskapsproblemer bortsett fra dårlig søvn, dermed kunne jeg legge meg ned på sofa etter jobben og hvilte meg når jeg måtte ønske Det hjelp mye på syns jeg. De dagene hvor det var så ille, og følte at det gikk litt rundt for meg, hadde jeg avtalt med min sjef å jobbe hjem i fra med hjemmekontor, og takk og pris for at han gikk med på det Lykke til Og føler med deg! PS: Forrige gang sleit jeg bare med søvnen, nå er jeg gravid igjen med mest sannsynlig ei prinsesse i magen, og jammen meg sliter jeg med svimmelhet, kvalme, fortere sliten, vondt i korsryggen, lite matlyst og bekkenløsing, puh ......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå