Gå til innhold

Jeg vil reise til Danmark for å bli gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke enda da, men når småen har blitt noen år, og om jeg ikke har fått meg noen mann. Jeg tviler på at jeg finner meg noen mann. Jeg strever ikke så veldig hardt for å finne meg noen.

Og jeg venter ikke så altfor mange år, for tiden begynner å renne ut. Hadde jeg vært 20 nå, hadde saken stilt seg annerledes, men jeg nærmer meg 30. Jeg vet ikke om jeg er interessert i å få meg noen mann i det hele tatt. Jeg trives ganske godt alene. Altså alene med barna.

Men kanskje det forandrer seg etterhvert. Da må en mann isåfall godta at jeg har barn fra før.

Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på! Mens du tenker kan du jo for moro melde deg inn på SUkker eller lignende, kanskje dukker det opp en mann også...?

Anonym poster: c353e85d8cedc302fda25a2def3df5cb

Skrevet

Jeg har en venninne som har gjort det. Hun er selvsagt vedig fornøyd :) Som utenforstående ser jeg endel problemer, men man finner nok en måte å leve med de. Jeg må likevel si et par ting jeg har registrert og som jeg ville tenkt på dersom jeg var deg:

*Moren har svæææært lite avlastning, hverken fra venner eller familie. Hun er kjørt hver kveld kl 20.30, og må ta kvelden.

*Barnet er i bhg. fra 06.45 - 16.15 hver dag. Mor bruker ingen unødig tid på å komme seg til/fra jobb, men likevel blir dagen laaange for barnet.

*Barnet lurer mye på hvorfor alle andre har en far og ikke han. Er sjalu på andre barn med pappa. Han har laget seg en fantasi historie om at pappa kommer endag å leker med han. Jeg synes ikke det virker spesielt sunt, men det er min mening.

Anonym poster: 3a10a5beb21ff190789247fdbab7724d

Skrevet

Høh !! Tiden renner ut ?? Nærmer deg 30 ??

Skrevet

Jeg reiser til Danmark nå om noen dager. Venter bare på eggløsningen :)

Gleder meg veldig!! Synes du burde gjøre det om du ønsker. Men tidsmessig har du god tid!

Har du flere barn fra før, eller bare 1?

Anonym poster: bc63eac38376a2f753227233b93f71f3

Skrevet

Tenk i allefall godt gjennom før du reiser til Danmark, slik jeg skjønner det så har du ikke fylt 30 år enda, så det er ingen stress.

At du finner en mann som godtar at du har barn er sjelden og aldri noe problem.

Men for all del, det står respekt av de som reiser til Danmark, du må klare deg helt på egen hånd uten hjelp fra annet enn familie og venner (og det blir sjeldent regelmessig og ofte).

Om du er innstilt på dette så er det ingen grunn til å la være :)

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg har en venninne som har gjort det. Hun er selvsagt vedig fornøyd :) Som utenforstående ser jeg endel problemer, men man finner nok en måte å leve med de. Jeg må likevel si et par ting jeg har registrert og som jeg ville tenkt på dersom jeg var deg:

*Moren har svæææært lite avlastning, hverken fra venner eller familie. Hun er kjørt hver kveld kl 20.30, og må ta kvelden.

*Barnet er i bhg. fra 06.45 - 16.15 hver dag. Mor bruker ingen unødig tid på å komme seg til/fra jobb, men likevel blir dagen laaange for barnet.

*Barnet lurer mye på hvorfor alle andre har en far og ikke han. Er sjalu på andre barn med pappa. Han har laget seg en fantasi historie om at pappa kommer endag å leker med han. Jeg synes ikke det virker spesielt sunt, men det er min mening.

Det at barnet er i bhg lenge og hun har lite avlastning har vel ingenting med unnfangelse i Danmark å gjøre???

Skrevet

Det at barnet er i bhg lenge og hun har lite avlastning har vel ingenting med unnfangelse i Danmark å gjøre???

Det har vel med at ved å velge å få barn uten en far i bildet så er man helt alene om alt, både gleder, sorger og arbeidet.

Er man to kan man ofte korte inn på barnets bhg dag ved å dele på å levere og hente og man kan dele på praktiske oppgaver og om man har en far, men ikke bor med han har man avlastning noen helger ol.

Skjønte du faktisk ikke hva hun mente eller ville du bare være vrang?

Anonym poster: 0c6c679a97676d31e9f510090ca76770

Skrevet

Jeg tenker at mye kan skje og holdninger og tanker kan endres iløpet av dine ca 15 år igjen som fertil :)

Skrevet

Jeg reiser til Danmark nå om noen dager. Venter bare på eggløsningen :)

Gleder meg veldig!! Synes du burde gjøre det om du ønsker. Men tidsmessig har du god tid!

Har du flere barn fra før, eller bare 1?

Anonym poster: bc63eac38376a2f753227233b93f71f3

Lykke til! Har bare 1 jeg. :)
Skrevet

Takk for alle svar!

Skrevet

Hadde du ikke hatt barn fra før hadde jeg sagt Go for it! Når du har ett barn fra før som har samvær med sin far, så hadde jeg vært litt mer skeptisk, for det kan tenkes at det blir tungt for barnet å oppleve at søster/ bror har en pappa, og ikke det...

Skrevet

Jeg fikk mine to som 32 og 35, så du har veldig god tid!

Skrevet

Egoistisk valg! Burde ikke vært lov!

Anonym poster: eade034ffb000cd3cbb5ba72d148fc59

Skrevet

Jeg skal til Danmark til neste sommer. Jeg har et barn som er 3 år og som jeg gjerne vil ha søsken til. Kall meg gjerne egoistisk, men søsken betyr mye og når ingen mann vil ha meg så blir det slik.

Anonym poster: 9ffe890a9abd1d7d0820f7e0b2e75bf8

Skrevet

Synes alle barn burde ha en mor og en far. Egoistisk mener jeg... Men det er min mening da... Barnet får det sikkert godt, for det vet ikke om noe annet..

Anonym poster: 2c2a72924c296fc3f642497cedd90741

Skrevet

Hva kostet noe slikt ?

Anonym poster: bcf6c1fe36fef7d2e519afbf5b7433f1

Gjest Anybody
Skrevet

Lykke til! Så spennende!

Slett ikke egoistisk å få barn alene, barnet vil vel heller være glad det eksisterer kontra å ikke eksistere.

Par i forhold går også fra hverandre folk dør ting skjer, så trenger ikke lage barn alene for å ende opp alene, eller utenfra til barna.

Skrevet

Hvorfor mener du det er egoistisk? Jeg ser det slik at med en skilsmisserate på 50% så har en ingen garanti for at en ikke ender opp alene. Kan heller ikke se at det er særlig annerledes enn å velge å beholde et barn selv om en da vet en kommer til å stå alene. Det er naturligvis tøffere å være en enn to, men barnet lider da ingen nød.

Skrevet

Hvorfor mener du det er egoistisk? Jeg ser det slik at med en skilsmisserate på 50% så har en ingen garanti for at en ikke ender opp alene. Kan heller ikke se at det er særlig annerledes enn å velge å beholde et barn selv om en da vet en kommer til å stå alene. Det er naturligvis tøffere å være en enn to, men barnet lider da ingen nød.

Barnet kan naturligvis savne en far, men det gjelder da også mange barn som er unnfanget på naturlig vis som har fedre som ikke bryr seg. Vil også tro det er bedre med en ikke- eksisterende far enn en virkelig dårlig en, om en måtte velge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...