Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Måtte til legen pga mistanke om cyste. Dro til gynokolog her i Spania hvor jeg for tiden bor og humrer ennå godt over hvordan det foregikk. Først måtte jeg ikle meg sånn fancy sykehus skjorte. Full åpning i ryggen. Fikk beskjed om å være helt naken under. En pleier fikk meg opp i stolen men når hun fant ut at jeg fortsatt hadde bh på ble det oppstandelse...nei nei måtte være naken. Fikk dratt av bh og dekket meg til etter beste evne. Så kom hun dragende med en varmelampe som ble plassert tett opptil hufsa :-) Legen kom og første jeg fikk beskjed om var å brette frem puppene. Full brystundersøkelse hører vistnok med på spansk gu undersøkelse. Så var det tid for sjekken nedentil. Lampen ble plassert ennå nærmere. Vet egentlig ikke om det er medisinske årsaker eller bare pga av pasientens velvære at de varmer opp privaten før den skal til pers :-) Anonym poster: a070a9da09a2577ab5796cb1c253bdb1
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 HI: Legen ble forøvrig veldig overrasket da jeg forklarte at jeg brukte cerazette. Han lurte på om jeg ammet ennå. ehh nei guttungen er 5 år nå så nei. Da forklarte han at i Spania brukes dette legemiddelet kun for å stanse melkeproduksjonen hos ammende kvinner. Da jeg forklarte at dette var et vanlig prevensjonsmiddel i Norge ristet han på hodet Han ville at jeg skulle slutte på dagen. Ta 3 mnd pillepause og så begynne på annen prevensjon da dette ikke var bra å bruke. Anonym poster: a070a9da09a2577ab5796cb1c253bdb1
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Varmelampe faktisk, hahaha Anonym poster: f16c1e4c20d7f1221ce22a9f1cc51c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå