Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 http://agnesa.blogg.no/ Anonym poster: a669c5d2497bac63d01a400f01140dff
Følelsesvims Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Rundt 500 kcal vil jeg tippe (etter litt tasting på greteroede), så var ikke store greiene nei...!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Med så lite blir hun å sprekke. Anonym poster: 528282c9fdbc6604fc04a45f9b73ff38
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Hun har slanket seg 20 kg så det ser ikke ut som at hun sprekker nei. Skjønner ikke at noen klarer å leve på egg og vann Anonym poster: a669c5d2497bac63d01a400f01140dff
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Hun kommer hvertfall til å legge på seg mye når hun begynner å spise vanlig mat igjen. Anonym poster: 88c42a1b58faa4f92caed91d6aafbe24
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Var det ikke 50 kg? Anonym poster: f5ba31529839a2c25c6c761f61b54b4f
MammantilNurket Skrevet 1. april 2013 #9 Skrevet 1. april 2013 Synes det ser farlig ut, jeg. Gjør hun dette i samråd med lege eller ernæringsfysiolog?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #10 Skrevet 1. april 2013 Jo det var visst 50, men jeg skjønner ikke det, hun ser ikke sååå stor ut på "before bildene" . Ikke 50 kg overvektig , eller faktisk 60 for hun skriver hun holder på å ta av de siste 10. Anonym poster: a669c5d2497bac63d01a400f01140dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå