Gå til innhold

var ikke dette veeeldig lite mat?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 500 kcal vil jeg tippe (etter litt tasting på greteroede), så var ikke store greiene nei...!

Skrevet

Var i minste laget det.

Skrevet

Med så lite blir hun å sprekke.

 

Anonym poster: 528282c9fdbc6604fc04a45f9b73ff38

Skrevet

Hun har slanket seg 20 kg så det ser ikke ut som at hun sprekker nei. Skjønner ikke at noen klarer å leve på egg og vann

 

Anonym poster: a669c5d2497bac63d01a400f01140dff

Skrevet

Hun kommer hvertfall til å legge på seg mye når hun begynner å spise vanlig mat igjen.

 

Anonym poster: 88c42a1b58faa4f92caed91d6aafbe24

Skrevet

Var det ikke 50 kg?

 

Anonym poster: f5ba31529839a2c25c6c761f61b54b4f

Skrevet

Synes det ser farlig ut, jeg. Gjør hun dette i samråd med lege eller ernæringsfysiolog?

Skrevet

Jo det var visst 50, men jeg skjønner ikke det, hun ser ikke sååå stor ut på "before bildene" . Ikke 50 kg overvektig , eller faktisk 60 for hun skriver hun holder på å ta av de siste 10.

 

Anonym poster: a669c5d2497bac63d01a400f01140dff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...