Gå til innhold

Barnevaktformidlingenn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt tjenester som barnevaktformidlingenn eller lignende?

Vi har nå to små og egentlig ingen familie eller personer som er aktuelle å spørre om hjelp til barnevaktsitting innimellom i nærheten, og prøver å finne ut andre alternative måter å skaffe barnevakt på..

E ikke ofte vi trenger det, men det kunne jo vært hyggelig å gå på kino en gang i halvåret liksom.. ;)

Anonym poster: fc67f366515fa6881e359b77ad0b175d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv igjen i dag..

Skrevet

Dette lurer jeg også på! Slenger meg på og dytter litt :)

Skrevet

Stod en artikkel om det på Aftenposten.no for noen dager siden. Der var det intervju med familier som hadde brukt den osv. Virket veldig bra

Anonym poster: 5e77b254f8a336dc610e74f2566f8da0

Skrevet

Har ingen erfaring med den, men tenkte å forslå at dere spør noen av de ansatte i barnehagen? Vi hadde faktisk barnehagestyreren som fast barnevakt én dag i uken. Da tok hun med seg barna enten hjemt til oss eller til seg selv, og da var mannen og jeg NØDT til å finne på noe sammen, uten barn. Så vi gikk tur, på restaurant, på kino osv.

Dte var en veldg god løsning fordi både vi og barna kjente henne så godt, og hun var jo veldig flink med barn og til å stole på.

Anonym poster: 1d97b0abe3e1047bd80d412ad99a81fc

Skrevet

Spørre i barnehagen er en god ide.. Og den artikkelen i aftenposten må jeg prøve å finne! :)

Hører gjerne fra flere om hvordan dere har ordnet dere med barnevakt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...