Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer men vognimport.no? Vurderer og kjøpe neste vogn til lillegutt derfra. Sikler sånn på en TFK joggster twist, men de er jo ikke akkurat billig ;) Vil gjerne høre om dere er fornøyd/missfornøyd med vognimport og eventuelt hvorfor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte en Babyjogger city elite der for 3 dager siden, har hørt at andre er veldig fornøyd. Babyjogger city elite har fått supre kritikker og på barnas hus anbefaler de den over alt annet. Ta en titt på YouTube. Fikk oppdatering i dag om at vognen blir sendt i morgen, så det gikk jo fort. Valgte vanlig forsendelse, 35 dager.

Anonym poster: ba02a98d8a0c3bea50788ca6b29f901c

Skrevet

Jeg bestilte en Babyjogger city elite der for 3 dager siden, har hørt at andre er veldig fornøyd. Babyjogger city elite har fått supre kritikker og på barnas hus anbefaler de den over alt annet. Ta en titt på YouTube. Fikk oppdatering i dag om at vognen blir sendt i morgen, så det gikk jo fort. Valgte vanlig forsendelse, 35 dager.

Anonym poster: ba02a98d8a0c3bea50788ca6b29f901c

Skrevet

Takk for svar :)

VIl gjerne høre erfaringer fra andre også :)

Skrevet

Jeg har tidligere bestilt to tfk vogner derfra, kjempe fornøyd!

Akkurat bestilt en til og den står nå på postkontoret og venter på meg:)

Er også veldig fornøyd med tfk twist!! Super god og enkel vogn!!

Anonym poster: 36c9c8762a43da09f9e78d2564b57f77

Skrevet

Sorry, leste feil! Jeg har bestilt fra kiddies24.de. De har de billigste tfk vognene, og du får de innen 7-8 dager dersom de har den på lager

Anonym poster: 36c9c8762a43da09f9e78d2564b57f77

Skrevet

Hvis du vil ha TFK vogn ville jeg ha bestilt på Kiddies24. Der er de billigere. Vi bestilte gjennom den siden og det fungerte kjempebra. Veldig god tilbakemelding fra selger, mailer om hvor vognen befant seg til enhver tid. Veldig god kundeavdeling og kort leveringstid.

Anonym poster: 2c671739c096ad677939d3315fc537d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...