Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Klarer du å være deg selv i alle situasjoner? Anonym poster: f67b320fc7fd72101819bfd952ff9fb4
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 nope...dessverre ikke. Eller, jeg føler at jeg ofte er "for mye meg", og kan overanalysere situasjoner i ettertid og synes stort sett at jeg alltid var teit eller pratet for mye o.l. dritt... Anonym poster: b8ee22c0c573b19a4b07194053505aef
Nichotine Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Jeg vil si jeg har fått veldig god selvtillitt nå. Hadde det ikke før. Men nå er jeg meg selv og nyter det!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Akkurat i situasjonene er jeg meg selv helt og holdent. Men må innrømme at etterpå analyserer jeg gjerne litt for mye og tenker at "jeg burde ha...." Så nå prøver jeg å huske på at det er en grunn til at vi ble utstyrt med en munn og 2 ører, så får vi se om jeg får en annerledes følelse i etterkant da... Anonym poster: 2e7c37a19e9e17a4288e3f7f4879d996
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Ja, jeg har god selvtillit i de fleste situasjoner, men et dårlig selvbilde.. Anonym poster: 475b89d0b5bdcea9219d373a7d98058a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Vært veldig beskjeden tidligere. Men nå syns jeg selv jeg er ganske pen og har en flott kropp. Liker personer med selvtillit man blir så mye bedre av det selv :) Anonym poster: 1531f00f051ce74fbc8651b330ec3ce8
Magia Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Har god selvtillit, men som to anonyme over meg så har jeg hatt en tendens til å føle i etterkant at jeg har tatt for mye plass, at jeg kanskje prata litt for mye eller kanskje sa noe dumt. Har jobba en del med det, så det går bedre. Har vel egentlig kommet fram til at andre ikke bryr seg så veldig mye om hver minste ting man gjør/sier. Godt når jeg får til å tenke sånn
Anonym bruker Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Jeg er så gammel og erfaren i livet etterhvert at selvtilliten og selvbildet bare har kommet på plass Jeg er meg, og det får andre bare takle som best de kan Jeg har ikke alltid hatt det sånn, men med erfaringer og mer, så har det bare blitt sånn Og husk det at selv hvor mye selvtillit og hvor godt selvbildet er, så avhenger hvordan du viser deg også av den du samtaler/samhandler med. Man er ikke lik overfor alle, for her kommer de sosiale antennene inn. Noen kan du kødde mye med, mens andre er mer hårsåre osv osv. Likevel er alle de sidene meg i min omgang med andre Anonym poster: 045497af69068966d40357df341f2781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå